luni, 21 octombrie 2019

Portavioanele americane sunt protejate de câmpuri electromagnetice Tesla?


  În ianuarie 2017, toate portavioanele SUA au fost rechemate în porturile lor de origine pentru modernizări necunoscute. S-au făcut multe speculații cu privire la ceea cu ce portavioanele au fost echipate în secret, având în vedere amenințările crescânde prezentate de rachetele de croazieră hipersonice împotriva cărora acestea păreau fără apărare. Eliberarea unui brevet Navy din 2018 oferă un răspuns convingător la ceea ce s-a întâmplat în timpul reechipării. Portavioanele au fost în secret echipate cu scuturi electromagnetice puternice „Tesla” care ar putea neutraliza toate amenințările cu rachete hipersonice și balistice.
În ianuarie 2017, au apărut mai multe reportaje care descriau rechemarea tuturor acestora în porturile de origine și cum pentru prima dată niciunul nu servea activ nicăieri în lume. Pe 30 decembrie 2016, un raport Fox News explica:
,, Pentru săptămâna viitoare, nu numai că nu va mai exista vreun portavion al Marinei SUA în Orientul Mijlociu, dar nu vor mai fi portavioane dislocate pe mare în nicio altă parte a lumii, în ciuda unor numeroase amenințări la nivel mondial cu care se confruntă Statele Unite ... portavioanele Marinei americane sunt văzute de mult timp ca un simbol al proiecției puterii americane. Se crede că este prima dată de la cel de-al Doilea Război Mondial că cel puțin un portavion al SUA nu a fost desfășurat undeva pe glob”.
"Nu vom discuta despre calendarul mișcărilor operaționale ale grupurilor de portavioane în și în afara zonei de responsabilitate a Comandamentului Central al Statelor Unite", a declarat căpitanul Terry Shannon, un purtător de cuvânt al Comandamentului Forțelor Navale din SUA, într-o declarație pentru Fox News. Centcom are sarcina de a controla toate forțele americane din Orientul Mijlociu și Afganistan.

Lipsa de explicații pentru rechemare a dus la multe speculații, inclusiv unele care au concluzionat că rechemarea a fost făcută pentru a seta SUA pentru un atac major steag-fals: ,,În ceea ce poate fi descris doar ca o creditare disproporționată a activelor Marinei SUA, o încălcare flagrantă a protocolului standard și o posibilă configurare pentru o operațiune de tip steag-fals - întregul grup de transport aerian al Marinei SUA, 10 portavioane, au revenit în port și acum toate sunt în standby.”
Până la sfârșitul lunii ianuarie 2017, Marina a început redistribuirea portavioanelor sale, iar rechemarea a fost uitată rapid. Pentru a înțelege de ce au fost rechemate și cu ce ar fi putut fi modernizate, trebuie să luăm în considerare amenințarea tot mai mare prezentată de rachetele de croazieră capabile de viteze hipersonice. Am scris pentru prima dată despre rachetele de croazieră dezvoltate de Rusia și China și vândute către țări precum Iranul care ar putea amenința grupuri de luptă ale portavioanelor în 19 noiembrie 2007.

Într-un articol intitulat: „Agenda Neoconservatoare pentru sacrificarea celei de-a cincea flote - New Pearl Harbor ," Am explicat: ,, Iranul dispune de cantități suficiente de rachete de croazieră pentru a distruge o mare parte sau întreaga parte a celei de-a Cincea Flote, care se află în raza de acțiune a lansatoarelor de rachete mobile din Iran, situate strategic de-a lungul terenului său montan, cu vedere la Golful Persic. Administrația Bush demonstrează în mod deliberat vulnerabilitatea celei de-a Cincea Flote la tehnologia avansată cu rachete a Iranului, care a fost achiziționată din Rusia și China la sfârșitul anilor '90. Cele mai sofisticate dintre rachetele de croazieră ale Iranului sunt „Sunborn” și „Yakhonts”. Este vorba despre rachete împotriva cărora experții militari americani concluzionează că navele de război moderne nu au o apărare eficientă.”

În deceniul următor, încărcătura și vitezele cu care rachete de croazieră au crescut în măsura în care Rusia a dezvoltat acum rachete care pot zbura cu de cinci ori viteza sunetului. În 20 februarie 2019, la Starea Națiunii, președintele Vladimir Putin a anunțat public existența primelor rachete hipersonice de croazieră, pe care Pentagonul a stabilit-o în curs de dezvoltare și testare din 2015: „Aceasta este o rachetă hipersonică numită Tsirkon. Va avea viteza de 9 Mach (aprox.11.000 Km/h), va avea o autonomie de 1.000 de kilometri (620 mile) și poate atinge ținte marine sau terestre. "
În decembrie, CNBC a aflat că un raport al serviciilor de informații din SUA a evidențiat testarea sistemului hipersonic Tsirkon, menționând că din 2015 au fost efectuate cinci teste de către armata rusă. Putin a descris anterior abilitatea hipersonică a Rusiei ca fiind „invincibilă” și a acuzat „cei care au alimentat cursa înarmării în ultimii 15 ani” că nu au conținut Rusia.
China nu este departe de Rusia în dezvoltarea de rachete de croazieră capabile de viteze hipersonice și are în prezent o serie de rachete balistice hipersonice care pot fi dislocate împotriva portavioanelor. În ianuarie 2019, Elizabeth Shim de la UPI a raportat: ,,China intenționează să desfășoare rachete balistice de nivel mediu capabile să distrugă portavioane ale SUA până în 2020, potrivit mai multor rapoarte ale mass-media.” China Times și alții au raportat că Dongfeng-17 este o rachetă de nivel mediu care ar putea fi folosită pentru a scufunda un întreg portavion al SUA, dacă este lansată de opt ori.

Amenințarea reprezentată de croazierele hipersonice și rachetele balistice pentru portavioane și navele lor de asistență este bine înțeleasă de conducătorii și cercetătorii seniori ai Marinei. Conform unei știri din 6 martie 2018 publicată în The Examiner: ,,Era portavionului american ca principală întruchipare a armatei s-ar putea încheia, cu excepția cazului în care SUA dezvoltă apărarea pentru următoarea generație de arme hipersonice super manevrabile, super-rapide în curs de dezvoltare de către Rusia și China…” a declarat principalul cercetător în arme al Pentagonului. Michael Griffin, subsecretarul apărării pentru cercetare și inginerie, a declarat că China cheltuie miliarde pentru a dezvolta o versiune non-nucleară a armelor care ar putea face portavioanele SUA vulnerabile la atac.

În ciuda amenințării reprezentate de sisteme de rachete hipersonice din ce în ce mai sofisticate și puternice în curs de dezvoltare de către principalii rivali geopolitici, Marina SUA a continuat totuși să construiască și să desfășoare o nouă generație de portavioane începând cu USS Gerald Ford, care este programată să înceapă formal în mod activ serviciul în 2022. Acest lucru ne readuce la întrebarea de ce a rechemat Marina SUA toate portavioanele sale la începutul anului 2017 și a continuat planurile de construire a portavioanelor mai mari și mai scumpe din clasa Ford?
Pentru un răspuns, trebuie să trecem în revistă un brevet din 2018 acordat unui om de știință al Marinei, Salvatore Cezar Pai, care este intitulat: „Generatorul de energie electromagnetică de mare energie” (HEEMFG). Într-un articol anterior, am descris pe scurt brevetul său ca un scut electromagnetic. Rezumatul brevetului descrie unul dintre obiectivele HEEMFG, care este Acela de a proteja Pământul de impacturile potențiale ale asteroizilor: ,, Este o caracteristică a prezentei invenții să furnizeze o metodă și un dispozitiv pentru devierea sau distrugerea unui asteroid mare și prevenirea unei posibile coliziuni cu pământul. Prezenta invenție poate de asemenea devia sau distruge orice alt tip de obiect.”

Este capacitatea HEEMFG de a „devia sau distruge” obiecte care călătoresc rapid, cea care se referă în mod direct la întrebarea de ce Marina și-a rechemat toate portavioanele și avansează la construirea mai multora din clasa Ford: ,, Este o caracteristică a prezentei invenții de a furniza o metodă și un dispozitiv pentru generarea unui scut defensiv impenetrabil pentru Mare și Uscat, precum și pentru bazele militare și civile din spațiu, protejând aceste active de amenințări precum rachete balistice anti-navă, antiradar, atac principal pentru rezervoarele principale de luptă (sisteme bazate pe uscat și pe mare), precum și contracararea efectelor ejectărilor de masă coronară induse de soare sau apărarea sateliților militari într-un rol ASAT (sistem cu baza în spațiu).

Dezvoltarea unui scut electromagnetic impenetrabil pentru a apăra o țintă de obiecte care călătoresc rapid, cum ar fi asteroizi și rachete, este foarte similară cu ideile propuse de inventatorul sârb Nikola Tesla în anii 1930. Tesla a propus un scut electromagnetic bazat pe principiul undelor scalare care a fost explicat după cum urmează: ,, Undele scalare pot fi transformate într-o cupola, în jurul obiectelor, cum ar fi orașele sau casele ... Un astfel de câmp de forță de Unde Scalare este în general cunoscut sub numele de Scutul Tesla și ar fi analog cu „scuturile” menționate în popularul serial „Star Trek”. Scuturile Tesla au o aplicație defensivă certă și nu pot fi utilizate în niciun fel în scopuri ofensive (deși un pluton de soldați încărcați într-un Scut Tesla ar fi dezintegrat instantaneu). Singura apărare de la o explozie a unui Val Scalar Howitzer ar fi un Scut Tesla.”

Omul de știință din spatele HEEMFG nu este un inventator necinstit, dar lucrează la Divizia de aeronave a Centrului Naval de Război Aerian (NAWCAD) pe concepte de tehnologie avansată. În două ocazii, dr. James Sheehy, ofițerul tehnologic principal al Naval Aviation Enterprise, o organizație afiliată a Marinei SUA, a intervenit în numele cererilor de brevet ale Dr. Pais considerându-le „funcționabile” pentru examinatorii sceptici de brevete. Brett Tingley, scriind pentru The Drive, a dat comentarii detaliate despre brevetele lui Pais și a speculat de ce Marina dorea să facă public ceea ce părea a fi tehnologii care ar fi extrem de clasificate dacă ar funcționa.
 El a speculat că cererile de brevet pot fi dezinformante destinate să înșele China și Rusia: ,,Este posibil, cu siguranță, ca aceste brevete să facă parte dintr-o campanie de informare în curs, menită să îi facă pe concurenții americani să pună la îndoială ce tipuri de cercetare din bugetul negru este în curs de desfășurare la NAWCAD și la alte organizații de cercetare. Cu atât de multe noi tehnologii revoluționare aerospațiale în pragul desfășurării, poate este vorba despre o încercare de „armare” a brevetelor și de semănare a îndoielilor în rândul adversarilor noștri și chiar de a injecta confuzie în rândul populației americane.”

O explicație alternativă oferită de Tingley este că brevetele sunt fezabile, iar Marina are în vedere serios dezvoltarea acestora pe baza observațiilor OZN, cum ar fi incidentul Tic Tac din 2004 urmarit de piloții Marinei: ,,.. este bine că aceasta este încercarea hrăpăreață a Pentagonului de a încerca să înțeleagă și să imite navele misterioase și aparent extrem de avansate, care se presupune că sunt din ce în ce mai mult observate în apropierea propriilor aeronave, nave și instalații. Poate că cererea de concurență din China este doar un motiv pentru necunoscut.”

Există încă o explicație, și mai convingătoare, pe care Tingley nu a luat-o în considerare. Brevetele se bazează pe tehnologii care au fost deja dezvoltate cu succes de către armată într-un program clasificat pentru protejarea portavioanelor actuale și viitoare împotriva armelor hipersonice. La urma urmei, Marina are un lung traseu în studierea mijloacelor electromagnetice pentru protejarea navelor sale, după cum demonstrează Experimentul Philadelphia din 1943 (a se citi din blog articolul). Și mai interesant este o evidență recentă și documentată a faptului că Marina a dezvoltat un Program Spațial Secret care implementează nave spațiale lungi de kilometri care ar fi avut nevoie, cu siguranță, de o astfel de protecție electromagnetică de resturile spațiale și de asteroizi întâlniți în timpul deplasărilor spațiale profunde. Este plauzibil faptul că scuturile Tesla care au fost folosite de mult timp în Programul Spațial Secret al Marinei, care au fost implementate la începutul anilor 1980, iar această tehnologie a fost pusă recent la dispoziția portavioanelor convenționale ale Marinei, având în vedere progrese recente în dezvoltarea armelor hipersonice.

Dacă scuturile Tesla au fost deja dezvoltate într-un program spațial de înaltă clasificare a Marinei, atunci este rezonabil să concluzionăm că brevetul HEEMG se bazează pe concepte de scuturi electromagnetice despre care Dr. Pais și Sheehy au fost informați oficial. Existența tehnologiei de Scut Tesla oferă o explicație coerentă motivului pentru care toate portavioanele au fost rechemate în mod misterios în ianuarie 2017, actualizările secrete pe care le-au primit și de ce vor fi construite superportavioanele din clasa Ford.

Toate acestea conduc la concluzia uluitoare că Marina SUA poate proteja toate portavioanele de rachetele de croazieră hipersonice și de rachetele balistice folosind scuturi electromagnetice Tesla. Și mai semnificativ este potențialul acestor scuturi electromagnetice de a proteja orașe întregi și chiar Pământul, așa cum este menționat în brevetul HEEMFG. Brevetul HEEMFG este o dovadă convingătoare că suntem pe punctul de a asista la o revoluție militară profundă de la dezvoltarea sistemelor de arme ofensive la cele defensive, în care populațiile civile sunt protejate, mai degrabă decât sacrificate în planificarea militară strategică.

     Sursa: Michael Salla / https://www.exopolitics.org 

4 comentarii:

  1. Salut Marius! Vreau sa-ti spun parerea mea despre aceste portavioane, nu stiu sigur daca am sau nu dreptate dar m-ar interesa cum vezi tu problema pt ca in armata cu siguranta ai cunoscut mai bine multe detalii tehnice militare si-n masura in care e permis sa comentezi, chiar te-as ruga sa o faci.

    Portavioanele SUA sunt din clasa Nimitz, cu exceptia unuia f vechi, deci se bazeaza pe 2 reactoare nucleare binecunoscutele A4W de 500Mw. Portavioanele astea sunt vreo zece (parca) si au fost produse incepand cu anii 70. Eu pun sub semnul intrebarii inzestratrea acestor portavioane cu tehnologia descrisa in articol, nu datorita imposibilitatii tehnice ci datorita faptului ca aceste portavioane nu au o resursa energetica suficienta si disponibila la bord in asa fel incat sa sustina consumul energetic al unui asemenea scut Tesla, scalar...... Adica pe mare nu vor avea de unde sa scoata energie electrica suficienta sa poata sa tina un asemenea scut energetic Tesla....
    E posibil ca urmatoarea generatie din clasa Ford sa poata sa o faca, dar pana in 2022 cand o sa fie dat in serviciu primul portavion din aceasta clasa mai e ceva timp....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu cred că este posibil și de-asta au și fost chemate, toate, în bazele din SUA, probabil ptr. a fi retehnologizate, mai ales decând rușii au creat ogivele hipersonice la care portavioanele erau total expuse.
      Cât despre energia de care are nevoie, îți răspund cu două evidențe:
      1. În 1943 în Experimentul Philadelphia au reușit să producă energia pentru a translata în timp-spațiu nava Eldrige....
      2. În cadrul Programelor spațiale secrete există dispozitive cu tehnologia ,,free” cu care se poate crea orice cantitate de energie este nevoie..., dacă ai urmărit interviurile cu dezvăluitorii din cadrul lor.
      Și îți mai zic de afirmația unui marinar militar cu care am stat de vorbă, decând marina noastră face manevre cu americanii: Într-o misiune, apropiindu-se de un asemenea portavion american, de pe puntea navei pe care era a făcut niște poze cu acel portavion pentru familie... După ce a ajuns acasă și a verificat aparatul foto, NIMIC. Nu exista nicio poză cu acel portavion..., ei vezi, că sunt protejate?
      Numai bine.

      Ștergere
    2. https://www.exopolitics.org/us-navy-patent-for-nuclear-fusion-reactor-supports-claims-of-mile-long-space-carriers/?fbclid=IwAR3GignZe14dnRk_WU9By6ywrN7YWcnc9vk8J2AKsXeWubDm3cIV44HdwW0

      Ștergere
  2. Mariuse mâine se lansează serialul 2 din Treadstone, poate mă vor activa și pe mine băieții
    https://filmehd.se/treadstone-the-cicada-protocol-2019-serial-tv.html

    RăspundețiȘtergere

Va rog comentariile sa se refere la subiectul articolului si fara cuvinte vulgare. Criticile sunt admise dar sa fie creative si spre schimbare pozitiva. Comentariile carcotasilor si postacilor platiti vor fi sterse. Acest blog nu este retea de socializare.