luni, 11 iunie 2018

Baze subterane extraterestre - adevărul despre ele (partea 1)


         Partea 1


  În articolul ce urmează voi descrie unele locații prin care se pătrunde în unele baze subterane ET, de pe planetă, atât cât există informații despre acestea și informații generale despre construcția lor. De asemenea, informații cu amănunte despre ce există în Baza subterană din Dulce/New Mexico. Articolul este lung și l-am structurat în două părți.

   Locații cu intrări în baze secrete subterane
   New York City - Există o intrare prin tunelurile din New York City, în vecinătatea Midtown Manhattan, care poate fi accesată printr-un puț de ascensor abandonat, pe care foarte puțini îl știu.

  Intrarea în The Nahanni Valley (Canada) - Aceasta acoperă 250 de kilometri pătrați în capătul sudic al Munților Mackenzie din Canada. Se află aproape la 550 de mile spre vest de Fort Simpson, pe râul Mackenzie din nord-vestul Canadei. Izvoarele calde și gheizele cu sulf păstrează valea mai caldă decât zonele înconjurătoare cu aproximativ 30 de grade pe an (valea este la peste 60 grade latitudine), făcând-o permanent acoperită cu ceață. Această vale este locuită numai de animale, întrucât oamenii care intră în vale sunt de obicei găsiți fără cap și ,,destul” de morți. Triburile indiene ale zonei evită această vale. (Aceste triburi includ Ojibways, Slave, Dogribs, Stoney, Beavers și Chipweyans.) Această vale este adesea denumită Valea bărbaților fără cap.

  Intrarea în Peștera Liyobaa - Aceasta a fost închisă de preoții catolici care credeau că este o intrare în "Iad". "Satul" Liyobaa "sau traducerea," Caverna morții ", se află în provincia Zapoteca, undeva în apropierea satului antic Mictlan sau a satului " Underworld ". Caverna morții a fost amplasată, de fapt, în ultima cameră a unei clădiri sau templu de opt camere, care avea patru camere deasupra solului și patru încăperi mai importante, construite sub suprafața Pământului: această clădire se afla în "Theozapotlan" iar intrarea tunelului conduce sub un munte.

  Intrarea în Peștera Malteză - Această intrare se află pe insula Malta, în apropierea micului sat "Casal Paula". (Acest sat este construit pe platoul "Corradino" și are vedere spre capitala Maltei, "Valletta" și la Grand Harbour). În 1902, muncitorii săpând un puț în Casal Paula au căzut într-o cavernă subterană. Fântâna a fost săpată pentru o casă pe "Hal Saflienti", pe strada principală din Casal Paula. Caverna muncitorilor a dat într-un întreg complex de peșteri și tuneluri. Această intrare este cunoscută sub numele de "Hypogeum of Hal Saflienti". (În latină, "Hypogeum" este numele unei structuri subterane.) "Tunelurile din Hypogeum au fost închise după ce 30 de elevi dintr-o școală au dispărut, cu tot cu călăuze.

  Intrarea în Staffordshire, Anglia - Undeva în Staffordshire, Anglia, există un câmp singur în care un muncitor a descoperit o placă de fier mare sub murdărie. "Trapa" era mare și ovală, cu un inel de fier montat pe ea. Această intrare a condus în tuneluri. Câmpul se află într-o vale înconjurată pe aproape toate părțile de pădure. Lucrătorul a săpat un șanț într-un anumit scop. Incidentul a fost raportat în "O istorie a Staffordshire" de Dr. Plot, care a scris cartea la sfârșitul anilor 1700. Poate fi posibil să găsiți intrarea dacă se poate stabili exact în ce vale a săpat muncitorul.

  Baza DULCE, New Mexico - Baza militară / laborator subterană din Dulce, New Mexico se conectează cu rețeaua subterană de tuneluri care fagurează planeta noastră, iar nivelele inferioare ale acestei baze se presupune că sunt sub controlul ființelor Pământului Interior sau al ET. Această bază este conectată la instalațiile de cercetare din Los Alamos printr-un transfer subteran "tub-shuttle". (Se poate presupune că o astfel de cale de transfer ar fi o construcție liniară. Ar trebui să fie posibil, prin utilizarea hărților și a unor deducții, să se determine locația cea mai probabilă a acestei baze, mai ales că locația generală este deja cunoscută). Începând cu anul 1947, a fost construit un drum în apropierea bazei Dulce, sub acoperirea unei companii de cherestea. Nici o cherestea nu a fost transportată vreodată, iar drumul a fost ulterior distrus. Barajul Navajo este sursa principală de apă a Bazei Dulce, deși o altă sursă este în El Vado (care este și o altă intrare). Majoritatea lacurilor de lângă Dulce au fost făcute prin subvenții guvernamentale "pentru" indieni. (Notă: Omni, în septembrie 1983, are un desen colorat despre "The Subterrene", mașină de forat tuneluri din Los Alamos care se aruncă prin piatră, adânc în subteran, prin încălzirea pietrei pe care o întâlnește și o transformă în topitură care se răcește după ce Subterrene a trecut, rezultatul fiind un tunel cu căptușeală netedă, ca o glazură).

Bechtel este o super-secretă corporație internațională, fondată în 1898. Unii spun că firma este într-adevăr un braț de lucru al Guvernului din Umbră al CIA (și aceasta a acționat și în România, nu au făcut nimic la vedere, respectiv autostradă, iar statul român este dat în judecată pentru a-i despăgubi cu vreo 3,5 miliarde de dolari, n.b.). Este cea mai mare echipă de construcții și inginerie din S.U.A. și din lume (și unii spun, chiar dincolo, adică în Complexul Industrial Spațial). Cele mai importante posturi din Guvernul Statelor Unite ale Americii sunt deținute de foștii ofițeri Bechtel. Există peste 100 de Ieșiri Secrete în apropierea și în jurul Dulce. Multe în jurul Archuleta Mesa, altele din jurul lacului Dulce și chiar la fel de departe ca Lindrich. Secțiunile profunde ale complexului se conectează în sistemele naturale de cavernă. (Notă: ascensoarele, luminile și ușile de la baza Dulce sunt controlate magnetic). 
Zona din jurul orașului Dulce a avut un număr mare de evenimente de mutilare a animalelor raportate. 
"Cercetătorii de la Dulce Base au răpit, de asemenea, mai mulți oameni din populația civilă din Dulce și au implantat dispozitive de diferite tipuri în capetele și corpurile lor. În Livermore Berkeley Labs s-a început să se producă sânge pentru Baza Dulce la jumătatea anilor 1980, iar răpirea umană și animală a încetinit considerabil. Ar putea fi utilă verificarea laboratoarelor Livermore Berkeley. Grupul DELTA (de la National Recon Group) este responsabil de securitate - Simbolul DELTA este un triunghi negru pe fundal roșu Simbolul Dulce Base este o literă Delta (triunghi) cu litera greacă "Tau" (t) în interiorul ei și apoi întregul simbol este inversat. Christie Tilton a fost răpită și dusă la Baza Dulce. Ea este editorul revistei "Crux", care se ocupă cu OZN-uri, răpiri etc. PO Box 906237 Tulsa, Oklahoma.

  Alte Baze în Statele Unite: Mt. Ranier, Washington State - Mt. Lassen, ținutul Tehama, California - Death Valley, California - Superstition Mountains, Arizona -Mt. Shasta, California - Brown Mountain, Carolina de Nord - Mt. Intrarea Ranier. O bază OZN foarte activă există sub Mt. Ranier. Există, de asemenea, niște "bolți" subterane care conțin înregistrări ale vechilor lemurieni. Capacul de gheață al Mt. Ranier conține un labirint de coridoare și peșteri. În august 1970, oamenii de știință au urcat în vârful Mt. Ranier și au intrat în aceste caverne și tuneluri. S-au găsit dovezi care indică faptul că un mic lac apare adânc sub capacul de gheață. Este posibil să se găsească o cale de a ajunge sub Mt. Ranier prin aceste tuneluri. Intrarea din Mt. Lassen din ținutul Tehama, California este o intrare într-un oraș subteran mare. Lângă piciorul Mt. Lassen este un oraș numit Manten. Un bărbat numit "Ralph B. Fields" a trăit (trăiește?). Acolo a găsit intrarea în orașul subteran. Prietenul său "Joe" a fost cu el. Intrarea în peșteră se află în partea de sus a muntelui, la puțin peste 7000 de picioare deasupra nivelului mării și se află în apropierea unor stânci potrivite pentru camping.

  Intrarea în Valea Morții, California - Legendele indiene locale vorbesc despre un tunel care se desfășoară sub deșert. (Cartea "Men's Death Valley", povesteste povestea a 3 persoane care ar fi trebuit să găsească un oraș subteran legat de acest tunel și care au luat comori din el. Intrarea în tunelul Valea Morții este în Mt. Panamint care se îndreaptă spre marginea inferioară a zonei, în apropiere de Wingate Pass, în partea de jos a unui arbore abandonat vechi, iar fundul arborelui se prăbușește, deschizând o intrare într-un sistem mare de tuneluri care conțin multe comori. Arcuri ca niște ferestre mari din partea de sus a muntelui când te uiți în jos spre Valea Morții, sunt deasupra văii acum, dar au fost odată pe marginea apei și au fost accesate cu bărci. Fereastra spre Death Valley a Munților Panamint este la aproximativ 4.500-5.000 de picioare deasupra fundului Death Valley și se află de-a lungul Furnace Creek Ranch. Din aceste deschideri puteți vedea verdele fermei Furnace Creek Wash peste vale (Deci, de la înălțime – cu binocluri sau un telescop, ar trebui să poți vedea deschiderile de la Furnace Creek Ranch sau Wash). Legendele indienilor din Paiutes vorbesc despre oamenii care trăiau în cavernele Mt. Panamint.

  Intrarea în Mt. Shasta, California - Există tuneluri sub Mt. Shasta care duc la o bază de OZN de acolo, precum și tuneluri care se conectează la rețeaua vastă de tuneluri mondiale. Se spune că orașul Lemurian "Telos" există sub Mt. Shasta. William Hamilton a făcut multă cercetare pe Mt. Shasta și tunelurile de acolo. El a publicat o carte intitulată "Alien Magic" - 249 North Brand Boulevard, Suite 651 Glendale, CA 91203.

   Intrarea în Brown Mountain - Muntele Brown este în Carolina de Nord lângă Morganton. Morganton este "la aproximativ 15 mile nord de un marker de autostradă reală, care a fost postat de stat oferind vizitatorilor cea mai bună viziune" a Brown Mountain. Muntele Brown este o zonă în care s-au văzut multe lumini ciudate. Există intrări care conduc în interiorul muntelui către o bază ET izolată.

     Baze OZN canadiene
Intrarea la Lacul Ontario este o posibilă intrare în baze / orașe OZN subacvatice.  Tunele din Toronto duc într-un oraș subteran. Newfoundland Condemned Iron Mine se conectează cu tunelurile. "Lumini" Sferice colorate în portocaliu au fost văzute ieșind din / scufundându-se în Lacul Ontario. Zona cu cea mai mare activitate este între Oakville și Toronto. S-ar putea să existe o legătură cu centrala hidroelectrică Lakeview, deoarece multe dintre aceste OZN-uri au fost văzute în această direcție.

  Intrarea din Toronto - Există o mică deschidere către tunelurile subterane de pe strada Parlamentului, în centrul orașului Toronto. (Intrarea este între două clădiri de apartamente și duce la tuneluri prin canale.) Orașul subteran (abandonat?) de sub Toronto are centrul său sub Strada Gerrard și Church Street. Deasupra acestei zone s-au observat efecte magnetice ciudate. (Notă: Acest colț al străzilor Gerrard & Church are o rată mai mare de accidente decât oriunde în Toronto. Se crede că echipamentele subterane care utilizează câmpuri magnetice puternice au cauzat multe efecte magnetice stranii în casele din apropierea acestei intersecții și sunt responsabile pentru bizare eșecuri de echipament care adesea cauzează aceste accidente). Indienii de lângă Toronto au legende despre aceste tuneluri.

  Intrarea prin Mina de fier Newfoundland - După ce una din minele de fier din provincia Newfoundland a fost săpată mai adânc decât oricare altele, întâmplări ciudate au făcut ca mina să fie închisă. Orașul minier în care se află această mină este în apropierea graniței Newfoundland-Quebec. Această mină, fiind condamnată, este interzisă, iar poliția o păzește. Doar târziu, noaptea pare a fi singura cale de a intra.

  Intrări în baze din Brazilia
Un tunel din Brazilia se află lângă Ponte Grosse, în statul Parana. (Aici au fost văzute livezile de fructe). O altă intrare în Brazilia se află lângă Rincon, statul Parana. De asemenea, în statul Santa Catarina, Brazilia, lângă orașul Joinville există un munte care conține o intrare în tuneluri. (Santa Catarina este o zonă cu o activitate subterană, incluzând un cântat ciudat din subteran.) O altă intrare se află în statul Sao Paulo, lângă Concepiao. Încă o intrare în Santa Catarina lângă Gaspar are livezi de fructe subterane. "Statele din Santa Catarina și Parana, Brazilia sunt faguri dintr-o rețea de tuneluri atlanteene care duc la orașe subterane".

 Notă blogger: Aceste intrări în baze subterane sunt doar câteva despre care avem informații, dar gândiți-vă, așa cum afirma Corey Goode în dezvăluirile sale că sub întreaga suprafață a planetei (partea superioară a crustei, până la vreo 13-15 Km adâncime) există o vastă rețea de baze conectate între ele printr-o vastă rețea de trenuri magnetice de mare viteză, pe toate continentele planetei, inclusiv Antarctica. Acestea există și sub fundul mărilor și oceanelor planetare. Multe dintre ele existau, poate de mii și mii de ani, au fost doar reamenajate, iar altele au fost construite prin mijloace pe care o mare parte dintre noi nici nu și le imaginează că ar exista.  

Mai mulți ufologi au luat în considerare posibilitatea că OZN-urile ies din baze subterane, că extratereștrii au construit OZN-uri în aceste baze pentru a îndeplini diverse misiuni care implică Pământul sau oamenii. Credința într-o lume subterană a fost moștenită ca un mit, o poveste sau un zvon în generațiile din întreaga lume. Unele dintre aceste povești datează din antichitate și spun povestiri despre flora și fauna fantastice care se găsesc în cavernele raselor antice. Socrate a vorbit despre goluri uriașe din interiorul Pământului, care sunt locuite de om și caverne vaste prin care râurile curg.
O legendară cavernă mare se presupune că există sub vârful Kokoweef din sud-vestul Californiei. Earl Dorr, miner și prospector, a urmat indicii date de indieni. A intrat în Pestera Crystal în anii treizeci și a urmat un pasaj în Munții Kokoweef până a ajuns la o adâncime de aproximativ o milă. Acolo, a intrat într-o cavernă mare pe care a explorat-o pe o distanță de opt mile. În partea de jos a cavernei, un fluviu curgea, înălțându-se și coborând cu valurile lui și depunând nisip negru, bogat în aur ce placa lungul malurilor. Într-o zi, înțepenit  de febră, Dorr a folosit dinamita pentru a închide intrarea în caverna lui fabuloasă și a început o legendă care încă îi atrage pe oameni să caute bogăția fabuloasă de sub Kokoweef.

Nicăieri nu există credința într-o lume subterană mai răspândită decât în ​​cazul indienilor din America de Nord. Indienii Hopi credeau că au ieșit dintr-o lume de sub pământ, printr-un tunel de la baza vârfurilor din San Francisco, lângă Flagstaff. Există, de asemenea, legende despre misteriosul Munte Shasta din nordul Californiei. Muntele se spune că a găzduit o rasă de Lemurieni care au supraviețuit și care au construit un sanctuar în adâncurile pământului pentru a scăpa de catastrofele care i-au afectat. Acești Lemurieni s-au aliat cu călătorii din spațiu, cu care au construit o bază în interiorul muntelui. Indiferent dacă există orașe străvechi în caverne sub pământ, este adevărat că guvernele au construit tuneluri și facilități subterane din mai multe motive. Chinezii, rușii și vietnamezii au construit tuneluri și baze subterane. Nu ar trebui să fie o surpriză faptul că America își construiește propria lume subterană.

Un raport evaziv în ediția din 7 august 1989 a știrilor din SUA și a raportului mondial, dezvăluie planul secret de a continua funcționarea guvernului în caz de dezastru. Planul se numește "Continuitatea guvernării" sau COG. Articolul a afirmat că COG este politica de asigurare finală a guvernului în cazul în care Armagedonul se va întâmpla vreodată, oferind o guvernare fără probleme. În 1982, a fost creată o nouă agenție secretă, Agenția de Planificare a Mobilizării Apărării și raportează președintelui. În eventualitatea unui atac nuclear, echipe speciale echipate cu planuri de război, coduri militare și alte date esențiale ar însoți fiecare succesor prezidențial desemnat la posturile de comandă secrete din întreaga țară. Pe lângă președinte, încă 46 de ofițeri-cheie numiți în Planul Comun de Evacuare de Urgență (JEEP) vor fi evacuați. 
Există 50 de buncăre de comandă subterane situate în 10 regiuni diferite ale țării și fiecare este conectată cu altele prin intermediul releelor ​​prin satelit sau de la sol. Forța Aeriană a SUA a sponsorizat cercetări în domeniul construcțiilor subterane încă din 1958. Corporația RAND a efectuat această cercetare și a publicat lucrări la simpozioane ținute pe tema metodelor și echipamentelor de construcție, a instalațiilor de utilități și a exploziilor nucleare pentru a produce cavități subterane.

O mare preocupare pentru inginerii în construcții subterane a reprezentat-o problema ventilației. Ei au considerat că este recomandabil să se ia în considerare toate tipurile de contaminare a ventilației și nu doar căderea radioactivă. Lucrările subterane au inclus intrări, ieșiri și locuri de cazare. Primele două sunt prevăzute în general cu puțuri sau tuneluri, în timp ce a treia necesită deschideri mai mari, cum ar fi holuri, camere, celule, bolți sau alte spații deschise. Multe probleme în proiectare și construcție sunt comune tuturor celor trei, dar problemele asociate cu deschiderile mai mari din stâncă, necesare în scopuri de cazare, sunt în general, mai complexe și mai dificile decât cele pentru deschiderile mai mici ale tunelurilor sau puțurilor. Operarea și întreținerea instalațiilor subterane pot provoca, de asemenea, probleme speciale. Unele mașini plictisitoare cu discuri cu diametru mare, sunt utilizate în construcția de tuneluri. Sunt necesare tuneluri pentru a conecta o zonă de cazare la alta sau o unitate la alta.

Proiectul englezesc Eurotunel este cel mai mare proiect de inginerie din Europa pentru legăturile dintre Franța și Anglia prin intermediul unei căi ferate cu trei căi. Cele unsprezece mașini plictisitoare utilizate în proiect au fost atât de mari și atât de lungi încât au fost asamblate în zone subterane de 20 de metri înălțime. Șase mașini au săpat tunelul submarin dintre strâmtoarea Dover și Pas de Calais, iar cinci au săpat tunelurile terestre care au ieșit din canal până la terminalele de la subsol. Partea frontală a mașinii de găurit conține capete de tăiere tip tungsten pe care muncitorii le îndrumau cu ajutorul unor proiecții laser pe ecrane video. Aceste mașini plictisitoare sunt ca niște viermi enormi, îmbinați cu oțel. În fiecare mașină sunt etanșate echipe de 35 de bărbați care aliniază cavitatea tunelului cu beton și ghidează muckul pe pistă. Mașinile făceau gaura, îndepărtau pământul și deschideau interiorul tunelului cu segmente prefabricate de beton. Fața de săpat a mașinii este un disc cu diametre de 9 m și 95 de tone, împărțit în lame de tăiere. Burghiul are o lungime de cca. 92m.

Omni, în septembrie 1983, a făcut o dezvăluire despre "Subterrene", o mașină nucleară de perforare a tunelurilor, dezvoltată la Los Alamos. Mașina se învârte prin roca subterană adâncă, încălzind-o până la topire (ca și magma vulcanică), care se răcește după ce Subterrenul se mișcă. Rezultatul este un tub cu o căptușeală netedă, căptușită, care poate fi utilizată pentru navetele de transport de mare viteză care leagă complexele de bazele subterane. Interesant este că un inventator pe nume Charles Kaempen a inventat o conductă compozită care are o rezistență enormă la tracțiune. Kaempen a dezvoltat un tub de transport submarin care folosește sistemul său unic de cuplare și nu trebuie decât să fie așezat pe fundul mării, evitând necesitatea excavării și tunelării. El a făcut o propunere Spaniei pentru a lega Spania și Marocul cu noua sa tehnologie de tuburi.


Excavarea de tunele suferă un boom, conform unui articol din Wall Street Journal (12 decembrie 1990). Susan Nelson, directorul Asociației Americane de Spațiu Subteran, este citat în articol, spunând: "Există pur și simplu un interes mult mai mare în lume în zilele noastre pentru tuneluri și utilizarea metroului în general". Se spune că subteranul este aglomerat de mega-proiecte finanțate de guvern și de proiectele propuse. Spaniolii doresc să facă un tunel prin Pryenees și dus spre Maroc pe coasta Africii. Norvegienii vor să găurească pe sub fiorduri. Japonezii se joacă cu tuneluri către Coreea de Sud. Canadienii construiesc un tunel din New Foundland către insula Prince Edwards. În America există 87 de proiecte de lucrări publice planificate numai în următorii trei ani. Țineți cont de faptul că toate acestea sunt clasificate drept proiecte de inginerie civilă. În cazul în care tehnica civilă merge astăzi, ingineria militară a dispărut deja ieri. În 1959, Raportul Rand a făcut fotografii ale mașinilor gigante de forare a tunelurilor (TBM). Proiectele de inginerie militară pe scară largă au utilizat în mod extensiv aceste mașini încă din anii cincizeci.

Tunelul obține un impuls datorită peisajului global tot mai aglomerat. Planificatorii din nordul Italiei îngrămădesc segmente de autostradă într-un tunel pentru a evita tăierea unui drum prin pădurile și terenurile agricole importante istorice. Dl Russell J. Miller de la Școala de Mineri din Colorado și director al Centrului pentru Exploatări Spațiale din Boulder, Colorado, lucrează la studii pentru a determina fezabilitatea punerii bazelor spațiale și orașelor subterane pe Marte și pe Lună. Informatorii ne-au spus că instalațiile subterane utilizează tuburi de transport pentru a transfera lucrătorii la și de la locul de muncă. Acesta este mai mult decât un metrou. Aceste trenuri cu tuburi utilizează tehnologie înaltă. Nu este surprinzător atunci să aflăm că Frank P. Davidson de la Institutul de Tehnologie din Massachusetts are un plan de descurajare a căilor aeriene prin proiectarea avioanelor electrice "fără aripi" care se deplasează între continente și oceane în tuburi sigilate sau tuneluri care sunt în esență fără fricțiune, prin vid.

Exploatatorii subterani au propria lor societate numită "Moles", care descoperă că tunelurile sunt mai rapide decât majoritatea deplasării de la suprafață. Nu este un secret faptul că guvernele și-au construit propriile căi ferate subterane și tuneluri. Liderii chinezi au construit tuneluri feroviare secrete sub Bejing, ceea ce le-ar permite să fugă într-o criză. Potrivit unui funcționar public chinez, tunelurile au legat casele liderului, clădirile guvernamentale, banca centrală și o bază a armatei. Sună ca un plan bine gândit. Rețeaua a fost construită pe o perioadă de 40 de ani ca o apărare împotriva invadatorilor străini. Putem fi siguri că ceea ce a făcut China am făcut și noi. Japonia, densă și supraaglomerată, se gândește serios la existența subterană. Planifică să construiască stații de canalizare subterane, căi ferate subterane și orașe subterane. Potrivit unui articol recent al lui Omni, Corporația Taisei intenționează să construiască un mall subteran numit "Alice City". Ar exista magazine subterane, birouri, hoteluri, teatre și arene sportive. Spațiile de plimbare se vor mișca prin spații interioare populate cu copaci, păsări, acvarii cu pești, poduri și cascade.

Corporația Shimizu are un plan pentru construirea unei rețele subterane care să se întindă la 2.000 de kilometri pătrați sub Tokyo. Această rețea ar conține o serie de centre comerciale conectate cu trenuri de metrou care ar putea transfera lucrătorii la și de la locul de muncă. Conform scriitorului de science-fiction, Isaac Asimov, există avantaje pentru a trăi în subteran. În primul rând, nimeni nu s-ar îngrijora de vreme. Temperatura ar putea fi menținută la un nivel destul de constant între 55 și 60 de grade F și ar putea fi economisită o mulțime de energie pentru încălzire și răcire. Fără ciclul diurn solar, nimeni nu ar ști că e zi sau noapte. Oamenii ar putea lucra non-stop sau pot juca non-stop, în funcție de înclinația lor. Toate mijloacele de transport, comunicații și locuințe ar putea fi subterane, eliberând lumea de suprafață de traumatizarea umană. Suprafața planetei ar avea câteva restaurante și centre de agrement, unde oamenii ar putea observa cerul albastru clar, planeta care se învârte și viața animalelor și vor avea loc toți să se plimbe în week-end. Cutremurele ar provoca numai o cincime deteriorarea structurilor subterane pe care le provoacă structurilor de suprafață, etc...

   Continuare în partea a 2-a

  Drum drept spre Lumină!

  Sursa: Dulce & Other Underground Bases and Tunnels de William Hamilton

4 comentarii:

  1. Ar fi interesant de aflat ce a facut Bechtel in Romania. Au fost platiti din belsug de statul roman pentru autostrazi pe care nu le-au construit. Contractul cu ei parca nu se mai gasea iar cheltuielile de protocol suportate de statul roman erau fara limita. Ceva au construit ei dar nu la suprafata asta este clar. Bechtel este una dintre putinele companii din lume care face tuneluri subterane pentru asa zisele elite. In Romania oare ce au facut?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bechtel nu a construit nimic la noi în țară și nici nu aveau nicio intenție de acest fel. Au venit aici ca să ,,scormonească” după ceva.... Dacă au găsit ce căutau și apoi au plecat, nu mai știu, dar acesta a fost scopul.
      Numai bine

      Ștergere
  2. Toate aceste minunatii,in prag de aparitie si de a ne bucura cumva de concretetea si substanta lor sublima sunt din fericire cu nimic "umbrite" de imensele torente aberante de aici de la noi,unde inca se spala grosier creierele autenticilor descreierati practic,ocupati cu urcari demagogige/fastuoase/esential penibile in trenuri spre mitinguri aberante ale prostiei/involutiei,cai sigure spre imbecilizarea continua si de neoprit parca....De necrezut !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Centrul de greutate al tuturor informațiilor de acest gen pare a fi continentul nord american. Oameni buni, NU acolo e "Buricul",ci doar că despre zona aceea se scrie/vorbeste mai mult. La fel, nici Zona Romaneasca, despre care circulă o întreagă literatură...
    Sunt mai multe vortexuri, ele se.modifica, dar nu strict spațial ci simultan spatio-temporal. Adică se "curbează" spațiul în asa-numitele puncte multiple de pe.glob și timpul realmente dispare acolo. Firește, mentalul și condiţionările noastre colectiv-individuale nu.ne permit sa percepem asta,deocamdată. Copiii și cei antrenati observă - primii nu conștientizează, ceilalți tac! Ideea e că poţi fi (dacă e necesar evoluției și misiunii tale) chiar aici-acum sub Stâncoși, Shasta, Rarău sau Tibet, martor sau participant la un fapt cosmic!

    RăspundețiȘtergere

Va rog comentariile sa se refere la subiectul articolului si fara cuvinte vulgare. Criticile sunt admise dar sa fie creative si spre schimbare pozitiva. Comentariile carcotasilor si postacilor platiti vor fi sterse. Acest blog nu este retea de socializare.