sâmbătă, 5 august 2017

Declarație de garanție a medicului în ce privește vaccinarea obligatorie

Având în vedere măsurile fasciste pe care guvernul ni le pregătește în vederea vaccinării obligatorii a copiilor, ca ultimă măsură a părinților vă propun printarea următoarei declarații cu care să vă prezentați la doctorul ce urmează să execute vaccinarea în prezența unui avocat și a-l pune să semneze în cunoștință de cauză, el reprezentând statul.

Eu (numele si prenumele medicului, absolvent) ____________________________________
__________________________________________________________________________
Sunt un medic autorizat în a exercita pofesia medicală în România, județul_______________.
Specializarea mea medicală este_______________________________________________.
Am o cunoștință profundă, completă și certă a riscurilor și beneficiilor tuturor medicamentelor care le prescriu și le administrez pacienților mei.
În cazul lui (numele și prenumele pacientului) ____________________________________, vârsta________, pe care l-am examinat, consider că există unii factori de risc care justifică vaccinările recomandate și obligatorii.
Următoarea este o listă de factori de risc și vaccinările care protejează contra acestora:
factor de risc___________________________________________________
Vaccinare_____________________________________________________
factor de risc___________________________________________________
Vaccinare_____________________________________________________
factor de risc___________________________________________________
Vaccinare_____________________________________________________
factor de risc___________________________________________________
Vaccinare_____________________________________________________
factor de risc___________________________________________________
Vaccinare_____________________________________________________
factor de risc___________________________________________________
Vaccinare_____________________________________________________
factor de risc___________________________________________________
Vaccinare_____________________________________________________
factor de risc___________________________________________________
Vaccinare_____________________________________________________
Sunt conștient de faptul că vaccinurile conțin următoarele substanțe chimice, excipienți, conservanți și adjuvanți:
     *Hidroxidul de aluminiu;
     *Fosfatul de aluminiu;
     *Sulfatul de amoniu;
     *Amfotericina B;
     *Țesuturi de animale: sânge de porc, sânge de cal, sânge de oaie, creier de iepure;
     *Clorhidratul de arginină;
     *Rinichi de câine, rinichi de maimuță;
     *Fosfatul bibazic de potasiu;
     *Embrion de pui, ouă de pui, ouă de rață;
     *Ser de vițel (bovină);
     *beta propiolactonă;
     *Ser fetal bovin;
     *formaldehidă;
     *formalină;
     *gelatină;
     *sulfat de gentamicină;
     *glicerină;
     *celule umane, celule diploide (provenite de la țesuturi de fetuși umani avortați);
     *Hidrocortison;
     *Hidrolizat de gelatină;
     *Mercur thimerosal (thimerosal, Merthiolate (r));
     *Glutamat monosodic (MSG);
     *Fosfatul monobasic de potasiu;
     *neomicină;
     *sulfatul de neomicină;
     *Etoxilați Octilfenol;
     *Etoxilați Octilfenol;
     *octoxinol 10;
     *indicator roșu fenol;
     *fenoxietanol (antigel);
     *clorura de potasiu;
     *bifosfat de potasiu;
     *monofosfat de potasiu;
     *polimixină B;
     *polisorbatul 20;
     *polisorbatul 80;
     *hidrolizat pancreatic de cazeină porcină (porc);
     *proteină reziduală MRC5;
     *Deoxicolat de sodiu;
     *sorbitol;
     *thimerosal;
     *tri(n)butilfosfat
și, cu prezenta, garantez că acești ingredienți sunt siguri pentru injecția în corpul pacientului meu. Am studiat relațiile după care mercurul thimerosal provoacă grave daune neurologice și imunologice și am descoperit că nu sunt credibile.
Sunt conștient că unele vaccinuri au fost găsite contaminate cu Simian Virus 40 (SV 40) și că SV 40 este legată cauzal de unii cercetători la limfom și Mezotelioamele non-Hodgkin la unele ființe umane și animale de experiment. Prin prezenta garantez că vaccinurile pe care le folosesc în practica mea nu conțin SV 40 sau orice alt virus viu. (În alternativă, prin presenta garantez că acest virus SV-40, sau alti viruși, nu reprezintă nici un risc substanțial pentru pacientul meu).
Prin prezenta garantez că vaccinurile pe care le recomand pentru cură (numele și prenumele pacientului) _____________________________________ nu conțin țesuturi de neonați umani avortați (cunoscuți și ca ” fetuși „).
Pentru a proteja bunăstarea pacientului meu, am luat următoarele măsuri pentru a garanta că vaccinurile ce le voi folosi nu conțin substanțe contaminate dăunătoare.
Măsuri adoptate:
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
Personal am studiat relații prezentate la VAERS (Vaccine Adverse Event Reporting System), sau altor autorități relevante, și declar că este opinia mea profesională că vaccinurile recomandate sunt sigure pentru a fi administrate la om, fie copil sau adult.
Bazele pentru părerea mea sunt prezentate în anexa A a prezentei, – „Bazele medicului pentru părerea profesională de siguranță a vaccinului.” (Va rugăm să detaliați fiecare vaccin consiliat , împreună cu bazele utile pentru a ajunge la concluzia că vaccinul este sigur pentru administrare).
Articolele din revistele de specialitate ce le-am adoptat în eliberarea Garanției Medicului pentru siguranța unui vaccin sunt detaliate în Anexa B a prezentei, – „Articole științifice ce susțin garanția medicului privind siguranța unui vaccin”.
Articolele din revistele profesionale pe care le-am citit conținând păreri negative după părerea mea sunt detaliate în Anexa C a prezentei, – ”Articole științifice contrarii părerii medicului cu privire la siguranța unui vaccin”.
Motivele pentru convingerea mea că articolele descrise în Anexa C nu sunt valabile sunt descrise în Anexa D a prezentei, – „Motivele medicului pentru determinarea invalidității părerilor științifice defavorabile vaccinurilor”.
În afara vaccinărilor recomandate ca protecții împotriva factorilor de risc sus-citate, am recomandat măsuri ne-vaccinale pentru protejarea sănătății pacientului și am enumerat aceste măsuri în Anexa E a prezentei, ”Măsuri ne-vaccinale pentru protecție contra factorilor de risc.” (În alternativă se vor indica factorii de risc pentru care nu există în mod cert măsuri de protecție ne-vaccinale.)
       ELIBERARE
Prezenta “DECLARAȚIE DE GARANȚIE A MEDICULUI ÎN CE PRIVEȘTE VACCINAREA” în plina mea capacitate profesională și intelectuală ca medic curant a (numele și prenumele pacientului)_______________________________________,
În deplin respect al principiului științei și conștiinței, independent de subiectul juridic în baza căruia eu practic în mod normal profesia de medic, eliberez prezenta declarație sub deplina mea responsabilitate și capacitate individuală și renunț de acum încolo la orice imunitate legală ce decurge din orice lege/reglementare în toate cazurile de răspundere în aceste cazuri speciale.
DECLAR, între altele, că voi fi răspunzător civil și penal în orice caz de probleme de orice natură referabil, chiar și ipotetic sau parțial, administrării vaccinurilor pacientului meu (numele și prenumele pacientului) _____________________________________.
Ministerul Sănătății și Serviciul Sanitar Național Român pe care le reprezint, și care obligă terapii preventive ce presupun obligarea pacientului meu (numele și prenumele pacientului)______________________________________________________:::::::::::în a se supune ciclurilor vaccinării obigatorii, rămân solidar responsabil în orice caz de problematici de orice natură care derivă, chiar și ipotetic și/sau parțial, administrării vaccinurilor susmenționatului pacient.
Eliberez acest document din voința mea spontană după ce am consultat un avocat legal competent, al cărui nume este ____________________________________________, avocat abilitat în România.
(Prenume, Nume și ștampila medicului curant) _________________________
(Semnatura medicului curant) _____________________
Prezenta a fost semnată azi _____ luna _______________ anul ________

martor: avocat ______________________________ Data: __semnătura____________________ 

Un comentariu:

  1. ....Atunci n-ar mai fi atît de categorici.....le-ar cam tremura şi lor pixul....

    RăspundețiȘtergere

Va rog comentariile sa se refere la subiectul articolului si fara cuvinte vulgare. Criticile sunt admise dar sa fie creative si spre schimbare pozitiva. Comentariile carcotasilor si postacilor platiti vor fi sterse. Acest blog nu este retea de socializare.