joi, 22 iunie 2017

Victorie Luminii!


      Ieșirea din Matrix !
Suntem în Solstițiul de vară, maximum de energie solară potentă.
Conștientizați energia Yang maximă a anului, Soarele - Tatăl, împreună cu Gaia - Mama, ne ajută să transcendem această perioadă dificilă de trecere din 3D în 5D. Cheile și codurile din ADN-ul nostru vor fi activate, doar pentru cei conștienți de acest proces, dar toți vor trece până la urmă...
Suntem pe ultima sută de metri până la câștigarea finalei,... nu cedați acum..., lăsați-vă duși de valul undelor înalt vibraționale tot mai ample spre scopul desăvârșit al sufletului.
Nu suntem trăitori întâmplători în prezent. Treziți-vă, căci sufletul vostru dorește asta...!
 Haideți să creem o planetă a iubirii și armoniei, abundenței și fericirii..., atât de puțin ne trebuie pentru asta...!
 Să părăsim lupta pentru supraviețuire și lupta orgoliilor, natura nu face așa ceva, totul este armonie și integrare. Asta înseamnă evoluție, debarasați-vă de prejudecăți și principii, de norme și șabloane ideologice sau de orice natură, lăsați-vă ființa adevărată să se manifeste...
 Sunteți ființe multidimensionale și insist să vă manifestați adevărata voastră putere.
Sunteți invincibili, sunteți infiniți, sunteți compleți, doar manifestați-vă ca ființe cosmice...!!!

  Dumnezeu mi-a dat posibilitatea să trăiesc acest eveniment astrologic (solstițiul de vară) în Suedia...
 Vă redau mai jos câteva foto luate la ora locală 23.30



La 3.30 răsare Soarele din nou. Este MidSommar, sărbătoarea cea mai importantă a suedezilor, în afară de Crăciun. Sărbătoarea Soarelui, a Luminii !
 Creația holografică a raselor ,,în serviciu pentru sine”” s-a încheiat, rasa umană se trezește, vom rupe lanțurile sclaviei și vom deveni chiar mai mult decât am fost, am experimentat vibrația cea mai grosieră a Creației. Și acum ne ridicăm din noaptea Babilonului, va fi o Nouă Revoluție...!!!!
 Bryan Adams care mi-a trezit emoții vulcanice ne îndeamnă.....

           VICTORIE LUMINII !!


  Inspirație emotivă instantanee Marius Sumedrea/Administratorul blogului

10 comentarii:

  1. Am venit aici pe aceasta minunata planeta,sa traim renasterea Noii Ere!Miracolul pacii,al frumusetii divine si a iubirii!NU AM VENIT DEGEABA!Dumnezeu este Lumina!

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cum sa interpretam acest videoclip al lui Brian Adams, ca fiind un anunt al victoriei fortelor benevolente sau o dorinta? Sau doar o sarbatorire a sostitiului de vara in emisfera nordica?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu îl interpretez ca o victorie a Luminii asupra Întunericului, o victorie a forțelor pozitive asupra raselor negative.

      Ștergere
  4. Marius..., încerc să leg spre lumină aceste afirmaţii, din ultimele articole publicate, care sunt din ce în ce mai crâncene, nu am fi putut crede şi accepta că toate aceste anomalii pot exista în Univers, dacă nu am fi venit aici pe Pământ, suntem doar energie totul este o fantasmagorie indusă minţii a individualităţii corpului, este un aspect al Şcolii pe care ne-am dorit să o parcugem, Sinele nostru din lumină nu poate fi afectat, indiferent de faptele noastre, decât ca o lecţie ce trebuie însuşită. Ca Om aş avea ce-l puţin o mie de întrebări la adresa Creaţiei, ca fiinţă, accept totul aşa cum este, luând sarsanaua experienţelor în spate, conştientizând că nu pot schimba nimic şi dorindu-mi a ajunge Acasă, cu părere de rău lăsând jalea pentru ceilalţi novici, nu că nu mi-ar păsa de restul, dar nu sunt Don Quijote, morile de vânt sunt o amintire, iar lupta cu întunericul o mare tâmpenie CREATĂ de noi Oamenii. Să-i spunem STOP! şi atât.

    RăspundețiȘtergere
  5. Salut, iti urmaresc blogul de ceva vreme si incerc sa imi rezerv cat mai mult timp pentru lectura postarilor tale. O singura nelamurire am. Vad ca esti un om care crede in Dumnezeu (cel crestin, din ce vad eu), insa, cred ca putem cadea de acord ca toata treaba cu crestinismul, biblia, Iisus sunt inventie evreiasca. De asemenea, am citit cu mare interes articolele tale despre falsa existenta a holocaustului si despre faptele "neortodoxe" ale evreilor. Cum justifici acest mic soi de paradox? P.S: Nu e un repros! Doar o curiozitate! Astept raspunsul tau, sa ne auzim cu bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salutare. În primul rând trebuie să subliniez niștechestiuni care le-ai scris în întrebarea ta. Dumnezeu este Unul, Unicul, nu există un Dumnezeu creștin sau musulman, etc...., apoi Iisus nu a fost inventat de evrei, el a existat și a adus o linie spirituală pe pământ, care a fost transformată de ăpopi în religie. Eu sunt un om spiritual nu religios.
      Apoi nu văd micul paradox dintre evrei și Holocaust...fi mai explicit.

      Ștergere
    2. Am inteles deja. Ceea ce voiam sa spun este ca Dumnezeu cel crestin a fost inventat de evrei. Adevarat, Dumnezeu este unul, nu musulman, nici crestin sau mai stiu eu.. Ti-am perceput spiritualitatea ca o forma crestina, iar, dupa cum am zis, acest subiect a fost inventat de evrei. Faptul ca (asa am crezut) esti adeptul acestei religii inventate de evrei intra in contradictie (aici e micul paradox) cu postarile tale anti-zioniste.

      Ștergere
    3. Eu nu sunt adeptul niciunei religii. Le respect credințele oamenilor, dar în același timp, prin postările mele încerc să-i fac să înțeleagă căreligiile au fost născute din dorința de control a maselor a acestei elite. Apoi vorbind de Sionism, contrar imaginii percepute de marea masă este antievreiesc, antiuman.
      Sioniștii au creat războaiele mondiale, lagărele de concentrare, comunismul cu exterminări în masă, etc.
      Este vorba despre clica evreilor khazari, din Caucaz ce conduce astăzi lumea, iar ei nu sunt evrei nativi, ci autodeclarați la un moment dat în istorie (cca.700 e.n).
      Numai bine ! și Drum drept spre Adevăr !

      Ștergere

Va rog comentariile sa se refere la subiectul articolului si fara cuvinte vulgare. Criticile sunt admise dar sa fie creative si spre schimbare pozitiva. Comentariile carcotasilor si postacilor platiti vor fi sterse. Acest blog nu este retea de socializare.