duminică, 13 octombrie 2013

PROIECTELE OPERATIUNILOR NEGRE ( Black Ops.)

 Partea a 2-a
                             
   Aeronava TR-3B – secretul bine pazit de doua decenii
 (Secretul ,,OZN-urilor" triunghiulare)

                                    motto : ...SI ADEVARUL VA VA ELIBERA
                                                                                 (Iisus)
    

         In ultimii ani nenumarate persoane au relatat ca au vazut des obiecte zburatoare de forme ciudate(inclusiv triunghiulare) si cu evolutii spectaculoase. Fara sa contest existenta OZN-urilor( cred cu tarie in existenta navelor altor civilizatii in apropierea Pamantului,ex: ale Federatiei Galactice sau Consiliului Andromeda, Comandamentul Ashtar,etc.), va aduc dovada unor asemenea nave detinute in cel mai strict secret  de guvernul american ( sau poate de guvernul ascuns) si astfel prin curajul unor oameni care au lucrat in diferite baze secrete, adevarul sa iasa la iveala grabind poate  utilizarea in societatea civila pentru prosperitatea intregii omeniri a acestor tehnologii. Ma refer aici nu neaparat la navele in sine si tehnologia de propulsie, ci in general la ,,tehnologia neagra"care, asa cum spunea Steven Greer in cartea sa ,,Adevarul ascuns-Informatii interzise" este cu 10.000 de ani inaintea tehnologiei utilizate in civilizatia noastra ,,la vedere".
       Un specialist american care a lucrat intr-o baza secreta, probabil de langa Groom Lake City, relateaza prietenului sau despre o tehnologie inimaginabila in domeniul aviatiei pe care o detin americanii. Iata relatarea sa cu detalii de functionare tradusa de pe blogul http://www.darkgovernment.com/news/tr-3b/   :
   ,, Un prieten a spus ca nu va uita vederea aeronavei TR-3B din baza Papoose, care arata ca una extraterestra. Negru ca smoala, de forma triunghiulara TR-3B a fost rareori mentionata, si apoi doar in soapta soptita, in Groom Lake unde a lucrat. Aeronava a zburat peste pista Groom Lake intr-o tacere deplina si magic s-a oprit deasupra zonei S-4. Ea plutea in tacere in aceeasi pozitie, pentru cca.10 min., inainte de a lua usor contact cu asfaltul pistei.
Cateodata o coroana stralucitoare albastru-argintie inconjura circumferinta masiva a TR-3B. Modelul operational este de aprox.183 de metri ( 600 ft.,picioare,n.t.) in diametru.

                  
                           TR-3B are nume de cod ASTRA. Primul zbor operational de recunoastere tactica a fost la inceputul anilor '90. Platforma nucleara triunghiulara aerospatiala a fost sub Top Secret si a fost dezvoltata in cadrul Programului AURORA cu SDI si bani din ,,bugetul negru". Cel putin 3 miliarde de dolari, plus TR-3B care zburau prin 1994.,,Aurora" este cel mai secretizat program aerospatial existent. TR-3B este vehiculul cel mai exotic creat in cadrul Programului Aurora. Acesta este finantat si operational insarcinat de catre Oficiul National de Recunoastere, NSA( Agentia Nationala de Securitate) si CIA. Zborul navei triunghiulare TR-3B nu este fictiune si a fost construita cu tehnnologie disponibila la mijlocul anilor '80. Nu orice OZN reperat este unul de-al lor (extraterestru,n.t.).
       Acoperirea exterioara a lui TR-3B este reactiva la stimularea electrica radar, isi poate schimba reflectivitatea, absorbtia radar si culoarea. Acest polimer, atunci cand este folosit in combinatie cu masurile electronice ale lui TR-3B si ECCM, pot face aspectul vehiculului sa arate ca o nava de mici dimensiuni sau un cilindru zburator, ori fals receptionat de radar, intr-o falsa varietate de aeronave, nu o aeronava, sau mai multe aeronave in diverse locatii. Un inel circular, umplut cu plasma de acceleratie numit Disruptorul ( Intrerupator al..) Campului Magnetic, inconjoara compartimentul rotativ al echipajului si este departe de orice tehnologie imaginabila.

     Laboratoarele Sandia si Livermore au dezvoltat tehnologia inversa proiectata de MFD. Guvernul va face orice pentru a proteja aceasta tehnologie. Plasma bazata pe mercur la 250.000 de atmosfere si la o temperatura de 150 grade Kelvin si accelerata la 50.000 de rotatii/min., creaza o plasma superconductiva, ca rezultat intreruperea gravitatiei ( levitatia n.t.). MFD genereaza un camp magnetic rotitor, care perturba sau neutralizeaza efectele gravitatiei asupra masei navei intr-un procent de 89 %. Nu intelegeti gresit. Acest lucru nu este antigravitatie. Antigravitatia ofera o forta de respingere, care poate fi utilizata pentru propulsie. MFD creeaza o perturbare a campului gravitational al Pamantului, cadrul masei acceleratorului circular. Masa acceleratorului circular si toata masa din accelerator , cum ar fi capsula echipajului, avionica ( aparatura si dispozitivele de navigatie si functionare ,n.t.), sistemele MFD, combustibili, sistemele de mediu ale echipajuluisi reactorul nuclear, sunt reduse cu 89 %. Acest lucru face ca vehiculul sa fie extrem de usor si capabil sa depaseasca  peformantele si manevrele oricaror aeronave construite pana acum, exceptand desigur OZN-urile.

TR-3B, evolueaza la mare altitudine, invizibil ( folosind tehnologia STEALTH), fiind o platforma de recunoastere cu timp de zbor nedeterminat. Odata ce ajunge acolo cu mare viteza, nu-i mai trebuie multa propulsie pentru a mentine altitudinea. La Groom Lake s-au soptit zvonuri de un element nou, care actioneaza ca un catalizator pentru plasma. Cu masa vehiculului redusa cu 89 %, acesta se poate deplasa cu 9 Mach ( de 9 ori viteza sunetului, aprox.10.000Km/ora , n.t.)  vertical sau orizontal. Sursele mele spun ca performanta este limitata doar de limitarile biologice ale pilotilor. Care sunt multe,avand in vedere faptul ca se reduce masa cu 89 %, si fortele G ( gravitatia n.t.) sunt reduse de asemenea cu 89%.

    Propulsia TR-3B este asigurata de 3 propulsoare multimod montate la fiecare colt de jos a platformei triunghiulare ( a se vedea foto). TR-3B se deplaseaza sub 9 Mach pana urca la altitudinea de 120.000 de metri (120 Km), apoi Dumnezeu stie cat de repede se poate deplasa. Cele 3 motoare racheta multimod montate sub fiecare colt al platformei, folosesc hidrogen sau metan si oxigen pentru propulsie. Intr-un sistem racheta ce foloseste hidrogen si oxigen lichid, 85% din propulsie o asigura oxigenul. Motorul racheta nuclear, foloseste un propulsor termic pe baza de hidrogen lichid si oxigen pentru putere suplimentara. Reactorul incalzeste hidrogen lichid si injecteaza oxigen lichid prin duze supersonice, astfel incat hidrogenul arde in acelasi timp cu oxigenul lichid. Sistemul de propulsie multimod poate opera in atmosfera, cu propulsia oferita de reactorul nuclear, in atmosfera superioara cu propulsia pe baza de hidrogen, si pe orbita cu propulsia combinata hidrogen/oxigen.
    Ceea ce trebuie sa va amintiti este ca cele 3 motoare racheta propulseaza doar 11 % din masa Top Secret a lui TR-3B. Motoarele sunt construite de Rockwell. Observarea de OZN-uri triunghiulare, inseamna ca nu sunt neaparat extraterestre ci secrete de top gen TR-3B.
NSA, NRO, CIA si USAF au jucat un joc de coaja cu nomenclatura acestor aeronave. Au creat TR-3, modificat in TR-3A, TR3-B, si 2,3 sau 4 sufixe cu plus sau minus, create de designeri, ca aeronave diferite si nu acelasi vehicul aerospatial. Un TR3-B este diferit fata de un TR3-A, cum este banana fata de struguri. Unele dintre acestea sunt cu echipaj uman , iar altele fara pilot."
   Aceasta a fost relatarea, dupa cum ati citit cu multe amanunte tehnice, sa speram ca cu cat aceste date vor aparea in presa si tot mai multi oameni vor avea acces la ele, acestea vor ajuta la ,,trezirea" in masa si vor duce la scoaterea lor pentru uzul omenirii, pe de o parte, iar pe de alta parte , oamenii sa nu mai fie manipulati sau prostiti, despre o eventuala invazie extraterestra ,cum de altfel a inceput sa se propage ideea prin mass-media. Sa speram ca asa numitele ,,elicoptere negre" si tehnologia acestora, care zboara fara zgomot si cu care se desfasoara operatiunile negre ale guvernului ascuns, vor fi dezvaluite in curand...
   
                                                                         sursa :  http://newtomorrow.us/index.html


              Drum Drept spre Lumina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va rog comentariile sa se refere la subiectul articolului si fara cuvinte vulgare. Criticile sunt admise dar sa fie creative si spre schimbare pozitiva. Comentariile carcotasilor si postacilor platiti vor fi sterse. Acest blog nu este retea de socializare.