duminică, 13 noiembrie 2016

OZN - Dosare desecretizate (subt.RO)


4 comentarii:

  1. Și eu refuz cu încăpățînare măgărească să cred că sîntem singuri în Universul ăsta mare și minunat.Mai ales că am fost și eu martor ocular de cel puțin trei ori.Cînd aud pe popi ce baliverne religioase debitează,mă pufnește rîsul,dar îmi vine să-i și scuip în același timp.Mi-am propus să apuc ziua aia în care vom lua contact vizual liber cu flotilele de nave pe toată planeta.Să văd ce mecle or face popii cu toată tîmpeala din capul lor.Or să crape rînza-n ei de ciudă că dumnezeul ăla al lor își pierde fanii.Și-așa pentru mine slujbele lor în care miorlăie dumnezei,nu-s altceva decît niște baluri mascate cu cucoane care stau capră,și merg în patru labe bocind ca din gură de canal șă fie scoase din necazuri.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu astept de ani de zile sa apara cumva/ceva care sa-mi confirme tot ce am putut vedea/percepe din Mai 2013 si pana recent. Faptul ca m-am aflat continuuu inconjurat numai de oameni ignoranti/neincrezatori/naivi,etc,care chiar daca le-am aratat pe viu nave si au fost zeci/sute in perioada mentionata,au persiflat si atat. Continui sa cred,ca momentul este aproape si nu pentru a-mi lua eu personal "adeverinta" de la din acestia ca pe cer au fost navele cutare/de forma cutare/si de viteza/stralucirea cutare,de pilda,ci tocmai pentru a se concretiza odata si definitiv pentru toate creierele spalate,etc. ca ei sunt aici si au fost mereu dar,noi nu am fost capabili nici macar sa-i vedem...

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca'am trecut pe aici sa las si o semnatura pe acest subiect. Ce frumos spune in acest fragment din serialul X-files. Ca o sinteza : Suntem in contact cu civilizatii avansate de multa vreme dar guvernul ocult ascunde acest lucru si tine omenirea inrobita.

    https://www.youtube.com/watch?v=um0KOt7KqgA


    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adresa de mai sus de pe you tube a fost stearsa!

      Ștergere

Va rog comentariile sa se refere la subiectul articolului si fara cuvinte vulgare. Criticile sunt admise dar sa fie creative si spre schimbare pozitiva. Comentariile carcotasilor si postacilor platiti vor fi sterse. Acest blog nu este retea de socializare.