sâmbătă, 17 octombrie 2015

Navă mamă ET deasupra Indiei (video)





3 comentarii:

  1. NAMASTE ! ULUITOR AŞA CUM ÎMI ÎNCHIPUI ÎN IMAGINILE MELE INTIME. AM MAI VĂZUT ŞI ORAŞE ETERICE ÎN ALTE POSTĂRI,PAR FĂRĂ VIAŢĂ,NUMAI CONSTRUCŢII NEANIMATE DE MIŞCARE.MULŢUMESC MARIUS ! MULŢUMESC ,FACI CREDIBILE IMAGINAŢIILE CARE MĂ ÎNSOŢESC.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nave sunt si vedem mereu,si arat prietenei mele pe cer cand apar. Chiar daca nu apucam ,sa le facem poze...Si in forma energetica au fost,si anul acesta dar trebuie sa stii/vrei sa apara.

    RăspundețiȘtergere
  3. Uitați-vă aici:
    https://www.youtube.com/watch?v=oEzZa8RENVY

    3 martori din 3 locuri diferite!!!

    RăspundețiȘtergere

Va rog comentariile sa se refere la subiectul articolului si fara cuvinte vulgare. Criticile sunt admise dar sa fie creative si spre schimbare pozitiva. Comentariile carcotasilor si postacilor platiti vor fi sterse. Acest blog nu este retea de socializare.