sâmbătă, 16 mai 2015

Nicola Tesla și fantasticele sale invenții (video)


Cel mai mare geniu modern, Nicola Tesla pare să fie și astăzi, la 70 de ani de la moartea lui, cu mult înaintea epocii actuale.
Invențiile sale sunt absolut fabuloase; și par cu atât mai uimitoare cu cât Tesla nu a avut niciodată nevoie de a face teste pentru a le verifica funcționalitatea. Totul era creat în mintea sa, iar apoi invenția prindea contur în lumea materială, funcționând din prima încercare.
De altfel, dacă invențiile lui ar fi fost valorificate în interesul umanității, acum am fi avut o civilizație prosperă, cu energie liberă gratuită și, probabil, am fi ajuns mult mai departe în Cosmos. Odată cu moartea lui, toate documentele cu informații despre cercetările sale au dispărut și multe invenții uimitoare au fost ascunse de cei care vor să dețină controlul planetar.
În această emisiune sunteți invitați să aflați povestea lui Nicola Tesla și a invențiilor sale fantastice, demne de cele mai avangardiste filme SF. Vizionați până la capăt pentru că merită!


Notă bloger : Dacă sunt intre voi electronisti, care vor sa incerce să construiască dispozitivele ,,Free Energy” ale lui Tesla, la comentarii trimiteti adresa de mail si va pot trimite in fisier toate patentele originale ale lui Tesla in limba engleză.


Secretele lui Nicola Tesla – documentar cu subt.RO 


14 comentarii:

  1. dragosdans2003@yahoo.com multumesc anticipat !!!

    RăspundețiȘtergere
  2. simoncag@gmail.com Multumesc si eu anticipat! Sunt curios sa vad ce as putea face mai ales ca nici nu stiam ca exista patentele lui Tesla la liber. Sunt fascinat de cand ma stiu de Tesla!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Patentele lui Tesla nu sunt la liber. Eu am reusit sa fac rost de ele si am mai multe alte chestii dar toate la timpul lor. Cand va veni sa vie cine vrea le va primi. Acestea ti le trimit pe adresa care mi-ai dat-o
      Numai bine !

      Ștergere
  3. In trecut exista o retea de captare a acestei energii care exista, de cind planeta si a inceput existenta si ginditiva ca planeta se invirte in jurul axei sale de aici aceasta energie !

    RăspundețiȘtergere
  4. Ceva sa intimplat cu timpul ! Totul este defazat temporal ! Sigur cineva cu intentii rele a facut acest defazaj pentru a da peste cap planurile benefice ! Dar cred ca si acest fapt este stiut acolo unde se stie totul si vom reusi pina la urma ! De aceea apar in decursul istoriei oameni ce par ca nu sint din acel timp !sper ca ma m facut inteles !

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc si eu Marius pentru oferta ta. Este interesant de stiut, desi cred ca suntem constienti cu totii ca Teslal a avut multe inventii ce au disparut asa, intr-un mod miraculos si care nu au fost petntate niciodata.

    Te rog mult sa imi trimiti si mie documentatia pe federatia.galactica@gmail.com.

    As dori pentru cititorii tai sa completez cu o informatie pe care o am primita direct de Sus, respectiv aceea ca Nikola Tesla a fost trimis din viitor, din galaxia vecina Andromeda, de la un moment de timp corespunzator anului terestru 2326. El a avut misiune clara de salvare a planetei noastre dar din pacate, capacitatile sale au fost folosite deseori de cine nu trebuie. Data declarata a mortii sale corespunde de fapt cu data rapirii si a tinerii in captivitate iar pana nu demult, dupa moartea sa fizica si sufletul i-a fost tinut in captivitate prin niste masinarii ce functioneaza bazandu-se pe propriile sale creatii, in special pe bobinele Tesla. Dar toate acestea sunt rezolvate in prezent si om vedea noi ce o mai urma, pentru ca este imperios necesar sa urmeze ceva.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salutari de Lumina Ashtara ! Ti-am trimis fisierul pe mail.
      In alta ordine de idei, stiind ca la origine esti inginer electronist, mai am o surpriza pentru tine, dar saptamana viitoare dupa ce voi publica un articol despre QEG - Quantum Energy Generator. Este un dispozitiv construit deja in numeroase tari pe baza tehnologiei lui Tesla si care din energia vidului, sau a Punctului Zero, genereaza in jur de 10 KW energie electrica. Documentatia se poate cumpara, la fel si DVD-uri cu constructia lui. Mai multe o sa-ti spun dupa articol.
      Numai bine !

      Ștergere
    2. Multumesc din suflet. Am primit si e-mailul si am descarcat documentatia.

      Ștergere
  6. As dori si eu acest fisier. Va rog sa mi-l trimiteti pe adresa tv.goga@gmail.com. Mii de multumiri.

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte interesante filmările, văzusem deja al doilea filmuleţ.
    te rog să îmi trimiţi şi mie documentaţia pe andy7.5alex@gmail.com. Mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna Marius

    As dori sa-mi trimiteti documentatia pe adresa cristi.vvvv@gmail.com.

    Multumesc mult!

    RăspundețiȘtergere
  9. Bună.Aș dori și eu documentația pe adresa marceltomegea@yahoo.com
    Mulțumesc

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna Ziua. Multe lucruri sunt posibile, putine sunt finalizate. Va rog sa-mi trimiteti si mie documentatia pe gabi04@gmail.com. Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  11. Excelente filmulete.
    As vrea si eu documentatia pe miorlauro(la)yahoo.com (la)=@ Multumesc anticipat!
    Ar fi bine ca dupa ce trimiti sa editezi/maschezi adresele de email din comentarii. Nu e bine sa fie lasate la liber.

    RăspundețiȘtergere

Va rog comentariile sa se refere la subiectul articolului si fara cuvinte vulgare. Criticile sunt admise dar sa fie creative si spre schimbare pozitiva. Comentariile carcotasilor si postacilor platiti vor fi sterse. Acest blog nu este retea de socializare.