sâmbătă, 23 mai 2015

Generatorul de Energie Cuantică – Quantum Energy Generator (QEG) – sursa de energie liberă a unei gospodării va elibera oamenii din sclavia sistemului


 Actualul sistem de producere și distribuție a energiei este un sistem depășit din orice punct de vedere. In primul rând este poluant, în afară de producerea energiei electrice prin hidrocentrale, celelalte sunt poluante – căbuni, gaz natural și nuclear. Apoi s-a dovedit un sistem corupt și deosebit de profitabil pentru cei ce-l distribuie, povara facturilor ne împovărează existența lună de lună, iar guvernele care sunt cică reprezentanții noștri, ai poporului nu fac nimic pentru a schimba ceva, ba dimpotrivă prin mituirea unui Prim Ministru și a unor miniștri de exemplu, corporațiile fac legea în țara respectivă, jupuind populația și stabilind prețul acelei energii (gaz, energie electrică, petrol), plătind taxe minime statului respectiv cum este îndeosebi cazul României.


In acest context dragi prieteni a sosit timpul să-i desființăm! 
Nu prin Revoluție, nu prin manifestații în stradă (că ar pune jandarmii pe noi și ne-ar umfla cocoașa) ci printr-o mobilizare generală, care într-un final ar duce la ruperea de sistem și câștigarea independenței energetice a fiecărei familii, nu cea falsă cu care ne încântă premierul corupt al României care este ,,coada de topor” a elitei sioniste de la Washington, Tel Aviv și Bruxelles.
In ce constă acest proiect: Specialiști cu experiență (și sunt sigur că avem destui în țară) trebuie să conlucreze în mici ateliere, laboratoare, mici întreprinderi pentru a construi acest generator care creează energie electrică din vid.


   Prezentarea pe scurt  




Sistemul Generator de Energie Cuantică (QEG) este o adaptare a unuia dintre mai multe patente de dispozitive electrice ale lui Nikola Tesla, modelul generator / dinam / alternator. Brevetul de referință este No.511916, intitulat simplu "Electric Generator ", din data de 02 ianuarie 1894. Adaptarea este o conversie de la un sistem liniar într-un sistem rotativ. Prototipul QEG este scalat pentru a produce energie electrică în intervalul de 10-15 kW (este deajuns pentru o gospodărie) continuu și poate fi configurat pentru a oferi fie 120 V fie 230-240 V ieșire monofazată. Este planificat de asemenea, pe viitor construcția unor modele trifazate. Durata de viață a dispozitivului este limitată doar de anumite componente înlocuibile, cum ar fi rulmenți, curele trapezoidale, și condensatori. Mașina de bază ar trebui să funcționeze fără probleme (cu o întreținere minimă) atât timp cât orice bun, aparat electromecanic de calitate, cum ar fi o mașină de spălat sau frigider. Componentele mecanice grele din construcția lui sunt utilizate pentru fiabilitate.

QEG nu este un dispozitiv complicat, și este conceput (ca alte "descoperiri" ale lui Tesla), pentru a lucra în armonie cu legile naturii, mai degrabă decât ca motoare simetrice și modele de generatoare de putere utilizate astăzi în industria de masă. O modalitate eficientă de a înțelege principiul de funcționare al QEG este să te gândești la el ca o mare –Auto-Putere – un autooscilator rezonant (un circuit cu rezervor de putere), care generează o înaltă tensiune de curent alternativ (15 la 25kV). Aceste oscilații HV sunt apoi transformate în tensiunea de ieșire de curent alternativ (AC), la nivelul actual de până la aproximativ 85.


Apoi, puteți folosi această energie electrică cum doriți, în cuantumul maxim al puterii generate de 10-15 KW. Problema este construcția lui. Necesită cunoștințe și experiență în construcția motoarelor electrice și a bobinelor, dar nu în ultimul rând și poate cel mai important credința că va funcționa precum și atitudinea și intenția construirii lui – nu pentru îmbogățirea proprie. Este bine de abordat o atitudine că acțiunea voastră va ajuta semenilor noștri la eliberarea din sclavia energetică la care suntem supuși de propriile guverne. Se știe că propria conștiință creează realitatea, deci mare atenție la aceste amănunte. De asemenea necesită un buget pentru cumpărarea materialelor necesare. Toate aceste informații le-am accesat de pe site-ul unui suflet extraordinar, iar acum a sosit momentul furnizării lor, când D-zeu prin ghizii mei spirituali m-au ghidat să dezvălui aceste informații în România. 

Pseudonimul ei este Hopegirl și activează peste tot pe planetă, iar tot ceea ce face este doar în interesul general, al oamenilor pentru a ajuta la procesul de schimbare a Paradigmei. Tine conferințe peste tot în lume despre aceste invenții ale lui Tesla și a inițiat în numeroase țări grupuri care deja au construit acest dispozitiv QEG și vă asigur că funcționează. A început în Thailanda, iar acum acest dispozitiv a fost construit în Brazilia, China, Australia, Spania, Austria, Ungaria, Elveția până și în Bangladesh, dar nu în statele Noii Ordini Mondiale.
Gândiți-vă la impactul social și economic al acestui dispozitiv. La nivel de familie poți trăi oriunde, chiar izolat astfel că datorită creerii gratuite a energiei electrice, pe lângă confortul habitaclului îți poți produce legume și zarzavaturi în sere încălzite și nu mai depinzi de hipermarketuri. Putem fi cu adevărat liberi. Acest dispozitiv va fi un ajutor extraordinar pentru comunitățile de lumină care s-au constituit în mai multe locuri de pe planetă, inclusiv în România, iar în viitor acestea vor lua amploare iar marile aglomerări urbane vor fi părăsite de către ,,cei chemați”. Astfel încet, încet oamenii ce doresc schimbarea Paradigmei și Ascensiunea cu planeta mamă în 5D și mai sus, se vor separa de ceilalți care vor mai continua existența în lumea 3D până la destrămarea acestei lumi și părăsirea corpurilor fizice pentru a se încarna într-o altă lume 3D din Galaxie.

  Iată o primă reușită :



  Iată dispozitivul în China : 



Site-ul în cauză este acesta : https://hopegirl2012.wordpress.com  

Se poate cumpăra manualul de construcție a lui cu detalii cu 47$ aici :
http://www.energyefficientgenerator.com/

Un fisier pus la dispoziție gratuit de către Hopegirl vi-l pot pune la dispoziție în limba engleză. La comentarii scrieți adresa de mail, cei interesați și vi-l trimit.

Trebuie să falimentăm acest sistem ticăloșit și să ne luăm viața în propriile mâini și țara înapoi ! Trebuie să reușim și noi !

   LA TREABA !!


 Drum drept spre Lumină !


44 de comentarii:

  1. Draga Marius, ce ma scoate pe mine din sarite este ca americanii astia scot bani din orice(47 $ schema) asta inseamna o spinare de bani. Hai sa ne imaginam ceva aici in Romania, donam fiecare 1 ron pe luna undeva, si sa presupunem ca din toata populatia tarii doneaza numai 10 milioane de persoane, ce se poate face cu 10 milioane de ron azi ?....se face cel putin un bloc cu 20 de apartamente si nu uita ca 1 ron pe luna ar fi un efort foarte mic pentru orice persoana. Acum imagineaza-ti ca din tot globul pamantesc cumpara schema numai cateva milioane de persoane, cam cat castiga aia cu "schema gratuita a unui generator". Nu incepe sa-mi spui ca investesc 47 de dolari si aflu ca schema vietii mele. Ceea ce am vazut in videoclipurile din articol, nu e nimic extraordinar (pentru mine). Daca vrei iti pot trimite si eu un fisier cu multe inventii de-a lui Tesla si pe langa asta un fisier pentru constructia unui dispozitiv care disociaza apa.
    Acum am sa-ti explic tie si celor ce citesc acest comentariu ca ceea ce vedeti in acele videoclipuri este ceva indoielnic, este o mare diferenta intre a aprinde niste becuri cu filament si a face un motor sa se invarta si sa mai aiba si putere. Becul cu filament se aprinde sub orice frecventa si sub orice tensiune, motoarele clasice vor functiona numai daca generatorul indeplineste anumite conditii. Nu am intentia sa descurajez pe nimeni, dar sa investesti niste bani sa construiesti asa ceva numai sa aprinzi becuri, nu imi pare deloc rentabil, mai ales sa mai si traiesti izolat asa cum spuneai tu in articol. Am spus mai devreme ca am si eu in posesie si pot trimite doua fisiere si cred ca te intrebi, ca daca tot am aceste fisiere de ce nu construiesc ?
    Am sa-ti raspund ca nu am bani, ca doar traiesc in Romania, cel putin fisierul cu disocierea apei este destul de credibil si costa cam 2000 dolari plus scule si echipamente de precizie pentru constructie. Cred ca cea mai rentabila schema ramane (parerea mea) generatorul construit de o persoana dintr-o pompa de apa care invarte un generator (cred ca generatorul e luat din comert de la un grup electrogen cu motor termic). Am mai vazut pe net si motorul magnetic, undeva in Romania, functional, consider asta deoarece oricine ar vedea acel video si-ar da seama ca nu e un fals. Pe viitor cand mai vedeti videoclipuri cu astfel de constructii "geniale", ca cel din articol, ca aprind becuri, luati-va gandul ca acel dispozitiv, va putea roti in motor.
    Cine doreste fisiere cu energie libera, ma poate contacta pe fedora1147@yahoo.com
    Sper ca nu am deranjat cu acest comentariu, iar daca am deranjat, imi cer iertare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Generatorul este real, dezvolta 10-15 Kw, dupa cum am specificat, nu aprinde doar niste becuri, si oricum la tine nu ar functiona, pentru ca nu crezi. Cine doreste ii pot pune la dispozitie fisierul cu detaliile tehnice in lb.engleza. Nu este o incercare, acest generator ci este patentul lui Tesla si afost construit in numeroase tari...
      Daca-ti convine sa platesti facturi e treaba ta, dar nu descuraja pe altii, iar daca nu ai bani este tot treaba ta, nu esti singurul , dar poate ceilalti au optimism si speranta....
      Numai bine !

      Ștergere
    2. Marius, cauta tu pe net si vezi daca gasesti vreun videoclip cu acest generator de care sa fie legat un motor la iesirea lui. Nu am negat ca acest generator nu scoate 10-15 kw, poate scoate. Acum 100 de ani cand Tesla inventa generatorul de curent alternativ, s-a bazat pe principii terestre, pe fizica pamanteana. In ziua de azi la scoala care se face, cel putin aici in Romania, nu este de mirare ca aceste lucruri par ceva supranatural.
      Sincer, nu vreau sa descurajez pe nimeni, chiar imi doresc sa vad pe cineva ca a reusit sa se desprinda de acest sistem de sclavizare.
      Te rog trimite-mi si mie acel fisier pe care-l detii sa vad minunea americana, poate imi schimb viziunea asupra americii.
      Mail: fedora1147@yahoo.com

      Ștergere
    3. Salutare, exista in Romania un om care a reusit sa produca dupa multe zile si ore de practica mai multe modele de generatoare, se numeste Valy (energy star ), cautati pe Youtube si minunati-va, omul a pus mai multe videoclipuri in care se poate observa ca au functionat inclusiv un aparat de sudura sau un flex...:)

      https://www.youtube.com/watch?v=50bD1rljYv0

      tel Valy Energy: 0755347722

      Ștergere
  2. Bună.Ai putea sa-mi trimiți si mie fisierul cu detaliile tehnice in lb.engleza(marceltomegea@yahoo.com)
    Mulțumesc

    RăspundețiȘtergere
  3. olarusergiu@gmail.com Va multumesc anticipat !

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna Ziua. Multe lucruri sunt posibile, putine sunt finalizate. Va rog sa-mi trimiteti si mie documentatia pe gabi04@gmail.com. Multumesc
    (ps) Draga Sihas poti sa-mi trimiti fisierul despre care vorbeai mai sus pentru constructia unui dispozitiv care disociaza apa Multumesc frumos

    RăspundețiȘtergere
  5. salutari si multumesc solutii.online@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  6. vaskipardan13@gmail.com Totusi , pare ciudat ca cineva care a descoperit dispozitivul care face energie gratis sa vanda schema cu 47$ (nici 50 ! ) in loc sa fabrice el dispozitivele si sa le vanda in triumf ... Cat despre gratuitate , sa nu uitam ca statul iti ia taxe si pe proprietatea particulara , adica dobandita cu banii tai , doar asa ! Ce va impiedica statul ca, daca ai dispozitiv free , sa nu mai dai bani pe curent , 50$ pe luna , dar sa-ti impuna 50 $ taxa pe luna pentru dispozitiv ?

    RăspundețiȘtergere
  7. ionel.cartan@yahoo.com , MULTUMESC!

    RăspundețiȘtergere
  8. si de ce nu se poate pune schema decit daca afisam imailul sa-l vada toti comerciantii care apoi ne vor umple casutele de imail cu publicitatile lor ?.....doar vorbim sa oferim gratis totul , nu ?.....macar 0,5 volti care ar egala o celula voltaica scumpa , sa putem descoperi si as pune schema la liber fara sa mai cer sau afisez imailul .!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fisierul cu informatiile respective are 35 de pagini...cum sa public atat pe blog?? Contine vreo 20 de pagini text, tabele cu piesele necesare constructiei precum si fotografii cu piesele in constructie si schemele electrice aferente cu detalii de constructie. deci nu este chiar asa simplu...Si apoi adresa de mail a fiecaruia este publica, iar eu pe blog nu am publicitate de niciun fel, deci temerile tale sunt neavenite...
      Numai bine ..

      Ștergere
  9. Buna ziua!
    Va rog sa imi trimiteti documentatia la adresa gheorghe500@gmail.com

    Multumesc anticipat

    RăspundețiȘtergere
  10. rvaly777@gmail.com

    multumesc anticipat

    RăspundețiȘtergere
  11. Te rog trimite mi si mie capsunaru49@gmail.com multumesc

    RăspundețiȘtergere
  12. Va rog sa-mi trimiteti documentatia la adresa: dan.ionescu2011@yahoo.com Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  13. sunt interesat si eu de documentatie. mail radu.mda@gmail.com Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Va rog, trmiteti-mi documentatia la adresa; vioreltilea5@gmail.com

      Ștergere
  14. Va rog trimiteti fisierul si la adresa : ghe_onea@yahoo.com Va multumesc !

    RăspundețiȘtergere
  15. Răspunsuri
    1. Salut, te rog trimite si mie documentația
      pe mail: constantin_marinoiu@yahoo.com
      Multumesc anticipat!

      Ștergere
  16. Va rog sa trimite-ti fisierul la adresa:
    madalin.paraschiv@hotmail.com

    RăspundețiȘtergere
  17. A reusit cineva sa produca generatorul ala ????
    Cred ca vorbesc singur, pen' ca n-are cine raspunde!

    RăspundețiȘtergere
  18. buna.locuiesc in germania si sunt foarte interesat de acest proiect.am resurse suficiente si as dori sa il pun in practica.adresa mea este adioprea84@gmail.com. multumesc

    RăspundețiȘtergere
  19. Va rog sa trimite-ti fisierul cu documentatia in limba engleza la adresa oppetre@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  20. Trimite-mi te rog si mie fisierul la adresa:
    indreamircea.s!gmail.com
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  21. Te rog trimite-mi si mie fisierul la adresa:
    stelymircea@yahoo.co.uk
    Multumesc mult!

    RăspundețiȘtergere
  22. Buna a gasit cineva tole M21 si unde. Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  23. Pare reala pentru alimentarea iluminatului cu incandescenta si pentru incalzirea cu rezistente electrice! Restul cu alte dispozitive ajutatoare.

    RăspundețiȘtergere
  24. Draga Marius,

    am incercat mai multe tipuri de generatoare insa au dat cu minus la analiza mea .
    Faptul ca detin brevetele lui Nicolae Tesla m-au ajutat enorm insa pana azi nu am descoperit un dispozitiv real pozitiv in obtinerea energiei - exceptand exploatarea energiei din radiatie care a mers. Urmeaza sa aflu si pana la ce putere - dar astept timpul favorabil.
    As fi incantat sa inteleg conceptul acestui generator. Cel mai bine s-a comportat generatorul Smith Clark dar tot timid cu raport supraunitar mic.
    te rog sa imi facilitezi si mie intrarea in posesia documentatiei .
    Cu stima,
    ing. Gh. Rosca
    tel 0722249200 email yo9bgr@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dle Rosca, spuneti ca detineti brevetele lui Tesla, asa ca va rog sa-mi spuneti daca aveti si brevetul captatorului de energie pe care l-a construit acum cativa ani Kapanadze ? Si daca da, ati incercat sa-l construiti ? Ati vrea sa-mi trimiteti si mie schema ? Multumesc.

      vasile_albisteanu@yahoo.com

      Ștergere
  25. Salut
    A reusit cineva sa faca acest generator?

    RăspundețiȘtergere
  26. - Vali Energie asta, are si un site unde poate fi gasit si unde se poate vorbi documentat, sau are doar filmuletele de pe youtube cu comentariile de superioritate insinuata pe care le face in fundal din cand in cand ? Stie careva, vinde dispozitivul sau doar planurile? Din aprilie 2015 si pana azi l-a contactat cineva, a mai construit cineva generatorul ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vali ăsta dacă așa l-o chema vinde kkt-uri, feriti-va cat puteti. Generatorul pe care mi l-a trimis, s-a blocat in secunda 2. Daca stie cineva unde poate fi gasit, sa imi dea de stire, vreau sa ii fac o vizita.

      Ștergere
  27. Va rog sa-mi trimiteti si mie fisierul cu generatorul Tesla.Multumesc.
    vasile_albisteanu@yahoo.com

    A aparut un articol pe net in care se spune ca cei de la Wikileaks au publicat schema captatorului de electricitate Tesla, dupa care Kapanadze a construit unul acum cativa ani.
    Am cautat pe site Wikileaks dar nu am gasit asa ceva, in schimb am gasit trimiteri la tot felul de insi care spun ca au realizat captatorul dupa schema lui Tesla, si daca le trimiti 100 de dolari iti trimit toate detaliile sa-l poti construi.
    Generatorul QEG l-am vazut functionand si merita sa incerci, dar captatorul nu l-am vazut realizat decat de Kapanadze si niciun american care vrea 100 de dolari, nu a postat vreun film cu realizarea sa.Va rog sa-mi spuneti ce stiti despre acest subiect.Multumesc pentru tot.

    RăspundețiȘtergere
  28. Va rog sa-mi trimiteti si mie fisierul cu generatorul QEG Tesla.Multumesc.
    vasile_albisteanu@yahoo.com

    Va rog sa-mi spuneti daca stiti ceva despre captatorul de energie Tesla, pe care l-a construit acum cativa ani Kapanadze ? Am gasit un articol in care se spunea ca Wikileaks ar fi publicat schema captatorului, dar am intrat pe site si nu am gasit decat niste trimiteri catre niste insi care pretind ca au realizat captatorul si-ti trimt detaliile de constructie in schimbul a 100 de dolari.Problema este ca filmulete cu QEG functionand am vazut, dar cu captatorul de energie nu am vazut decat pe cele postate de Kapanadze.
    Ce pstiti despre acest subiect ? Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  29. nimic de obtinut din toate schitele si teoriile de pe net .chiar si schitele lui tesla sint teori ce ce au la baza eliminarea unor legi fundamentale.se poate obtine diminuarea lor dar pentru rezultate experiment entuziazmatic.acordarea unor bobine ,in anumite frecvente,tensiuni,asezare etc reduc sau intirzie legi precum ,inductantä tem,tef etc avind ca efect asa zisele descoperiri stiute si nimic alceva.

    RăspundețiȘtergere
  30. Salut baieti,de aproape 100 de ani,prietenii din umbra,au cumparat,au stocat,au ucis ce nu puteau sa cumpere noile sau recentle descoperiri tehnologice informati-va avem de unde si cititi pjk.book acolo explica pe larg multe sila multi poate gandesc altfel.Bafta in noua era,si poate curand noul presedinte al U.S.A va face publice aceste....secrete.

    RăspundețiȘtergere

Va rog comentariile sa se refere la subiectul articolului si fara cuvinte vulgare. Criticile sunt admise dar sa fie creative si spre schimbare pozitiva. Comentariile carcotasilor si postacilor platiti vor fi sterse. Acest blog nu este retea de socializare.