marți, 19 mai 2015

Găsiți calea înapoi către valoare


          Articol de Hopegirl


Sunt banii rădăcina tuturor relelor? Undeva de-a lungul liniei mulți dintre noi au fost confuzi despre bani și valoarea ce presupune să o reprezinte. Dar pentru a fi corect, cine nu ar fi confundat? Federal Reserve menține imprimarea banilor din aer, în timp ce băncile centrale creează un sistem complet de control care denaturează valoarea reală a NIMIC și face imposibil ca o persoană medie să poată să trăiască.
Decalajul averilor devine mai mare și mai mare, iar oamenii din disperare încearcă să facă față. Unele dintre aceste mecanisme de adaptare includ idealurile de trecere la o societate fără numerar, lupta băncilor este de a încerca să ia valoarea înapoi, sau cum se mișcă politicile mari din unele țări, creând propria lor monedă nouă (în unele zone s-au creat deja monede proprii și s-au rupt de sistem și funcționează, nimeni nu moare de foame și toată lumea mulțumită, n.b.). 
Multe din aceste lucruri sunt foarte emoționale, la urma urmei banii au capacitatea de a scoate emoțiile cele mai intense din oameni! Deci, ce poate face o persoană obișnuită în vremuri ca acestea?
Pentru mine a fost timp să mă întorc la unele elementele de bază. Am tăiat toată confuzia, și toate teoriile, precum și o mulțime de emoții și am încercat să mă concentrez pe ceea ce funcționează. Astfel am venit cu câteva definiții simple, care m-au ajutat să restabilesc este valoarea și cum pot să o ofer altora.

   Pentru început – Ce sunt banii?
Banii nu sunt nimic mai mult decât măsura valorii ce eu o creez pentru alte persoane. Oamenii dau bani în schimbul unei valori pe care o primesc. Deci, ce fac oamenii găsești valoros? Am observat că oamenii asociază valoarea cu lucruri pe care le doresc sau de care au nevoie. Oamenii își doresc, în general, mai mulți bani, mai mult timp, mai multe vacanțe, distracție, mai mult somn, mai puținăă durere, mai puține asigurări de sănătate, de a fi în formă, să fie atractivi, să fie iubiți și așa mai departe. M-am concentrat pe o atitudine de serviciu pentru ceilalți, și pentru mine scopul de a crea și a oferi valoare, eu ar trebui să încerc să ofer soluții pentru oameni, bazate pe ceea ce ei doresc și au nevoie.

   Următoarea întrebare – Ce este o afacere?
O afacere este pur și simplu un conector de oameni și soluții. Scopul unei afaceri este furnizarea de valoare pentru oameni. Cu acestea spuse, o piață țintă este un grup de oameni cu un set comun de probleme. O afacere servește o nișă de piață prin furnizarea de soluții pentru acel set de probleme. Deci, intenționez să fac trei lucruri pentru a crea valoare:
-         1. Decid ce grup de oameni am de gând să ajut.
-         2. Decid și creez soluții de care aceștia au nevoie.
-         3. Creez o afacere pentru a conecta această piață țintă cu soluțiile mele.

   Ultima întrebare : Ce este Comerțul (Marketing)?
Marketing este pur și simplu comunicarea soluției pentru cei care au problema, soluția ta le-o poate rezolva. Am observat că, odată ce am simplificat acest lucru în acest fel, multă confuzie a venit la lumină. O mulțime de oameni nu au nicio idee ce mai înseamnă valoare. Și poate de aceea atât de mulți dintre noi suferă.

   Am eu valoare doar pentru că exist?
Sigur că da. Toată lumea este importantă și toată lumea contează. Dar aceasta nu înseamnă că ești atât de valoros încât altcineva ar trebui să plătească pentru existența ta și tu nu trebuie să oferi un serviciu sau o contribuție pentru a crea, menține și crește valoarea ta pentru cei din jur. Aici intervin conceptele dreptului natural, directivele primare care pot fi cuprinse în două cuvinte: NU FURA.
Fiecare ființă umană are nevoi. Avem nevoie de mâncare, avem nevoie de adăpost, avem nevoie de apă, avem nevoie de energie, etc. Trebuie să creem valoare pentru a avea mijloacele de a îndeplini nevoile noastre proprii. Modul de a crea valoare este de a servi pe alții și de-a oferi o soluție pentru îndeplinirea nevoilor lor. 
Deci într-adevăr, valoarea poate fi privită ca un sistem comercial energetic prin care oamenii își îndeplinesc nevoile unul celuilalt. Când nu ai grijă de tine și de nevoile tale, altcineva va trebui să aibă grijă de tine. Adulții capabili care nu crează ceva care este valoros pentru alții și doar așteaptă să existe în timp ce altcineva are grijă de nevoile lor, de fapt fură de la altcineva.
Deci, în timp ce eu cred că am valoare doar pentru că exist, am vrut să mă asigur că continui să creez valoare servind alți oameni și ajutându-i cu nevoile lor.
De asemenea, mi-am dat seama că trebuie să fii atent, deoarece există o serie de lucruri pe care le poți face pentru a devaloriza rapid munca ta.

   Dacă tu crezi ,,totul este despre mine” îți devalorizezi munca ta
Serviciul pentru sine te va devaloriza față de alții. Practic, dacă nu faci ceva care este important pentru alte persoane, nimănui nu-i pasă de cât de "mare" ești. Așa că am încercat să mă concentrez pe realizarea a ceva care poate ajuta alți oameni.

   Dacă dai totul pe gratis îți devalorizezi munca ta
Acest lucru ar putea fi, probabil, una dintre cele mai mari probleme pe care le-am văzut printre oamenii pe care îi cunosc, care încearcă să facă o diferență și să facă  bine în această lume. Ei toți lucrează din greu, petrecând 16 ore/zi pe calculator și dedicând sute de ore pentru a crea munți de informații pe care ei le cred valoroase și apoi dau totul pe gratis. Apoi, ei au mari probleme și limitări în viața lor, deoarece ei nu-și pot satisface propriile nevoi de bază.
Permiteți-mi să spun doar că informațiile gratuite este o modalitate foarte bună de a oferi valoare altor persoane. Și eu fac o mulțime de lucruri pe gratis.
Apoi, există munca mea de proiect la QEG (Quantum Energy Generator, n.b.) în care 99% din ceea ce fac este să creez Manuale GRATUITE cu privire la modul de a construi un dispozitiv cu energie liberă. 
Unii (inclusiv eu), ar spune că da, este prea mult pentru totul gratuit (este vorba despre generatorul free-energy reconstruit după patentul lui Nicola Tesla. Cine este interesat poate accesa site-ul și cumpăra cu 47$ documentația însoțită de materiale video de construire a lui, aici : https://hopegirl2012.wordpress.com/2015/03/31/how-to-build-a-reluctance-generator-qeg-home-study-course-now-available/ , voi publica foarte curând un articol cu detalii despre acest subiect).

De ce fac asta? Pentru că îmi place prea mult ideea că pot ajuta la schimbarea lumii prin ceea ce fac. Și eu cred serios (aici mă regăsesc și eu, muncesc ca să-mi câștig existența dar fac cu mare plăcere această muncă de informare în speranța că până la urmă oamenii se vor trezi și lumea se va schimba îintr-un MARE BINE PENTRU TOTI, n.b.) Deci ce-i gratis nu este tot rău. Am locul unei mari valori în a da gratuit. Dar, uneori, gratuit nu este de ajuns. Și e foarte greu să schimbi lumea dacă ești falit. Acest ultim concept este un fenomen care trebuie privit în continuare. Nu numai oferind totul pe gratis devalorizezi munca ta, dar de asemenea, atrage probleme mari și este rezultatul unui program psihologic cu care sunt setați o mulțime de oameni.

 Acest articol va fi urmat de altul : ,,Teama de succes, traiul în lipsuri și cum am fost spălați pe creier de a rezista banilor” . unde voi merge mai în profunzime despre acest lucru și încerc să ofer câteva soluții la modul în care putem schimba această gândire toxică, astfel încât să putem crea și oferi valoare pentru alții și pentru noi înșine și visele noastre.

   Sursa : Hopegirl - https://hopegirl2012.wordpress.com


      Drum drept spre Lumină !

Un comentariu:

Va rog comentariile sa se refere la subiectul articolului si fara cuvinte vulgare. Criticile sunt admise dar sa fie creative si spre schimbare pozitiva. Comentariile carcotasilor si postacilor platiti vor fi sterse. Acest blog nu este retea de socializare.