joi, 17 aprilie 2014

Jacques Fresco - Abundenta globala si Economia bazata pe resurse ( video )




 Jacques Fresco, unul dintre cei mai vestiti viitorologi contemporani, om de stiinta, inventator si filozof are solutii pentru majoritatea , daca nu toate problemele umanitatii, dar aceste solutii sta in puterea tehnocratiei si nu a politicienilor, asa cum spune , ca :,,... politicienii nu sunt capabili sa rezolve problemele actuale ale umanitatii, ei nu au fost pregatiti pentru asta...". Eu as adauga afirmatia ca, chiar ei sunt cei care ne-au adus aici, adica in pragul colapsului si continua sa o faca cu emfaza sustinand ca ne indreptam spre un viitor mai bun. Dar tin minte ca decand eram copil auzeam promitandu-ne un viitor mai bun prin sacrificii si......acel viitor nu s-a mai manifestat niciodata, ba dimpotriva...



video




video



video



video



video



video

    ( Daca stie cineva cum pot face sa public direct pe blog filme mai mari de 15-20 de min. il rog sa-mi scrie la comentarii....Nu reusesc sa public astfel de filme si am multe, adunate in ani cu subtitrare in limba romana.
 Multumiri cu iubire ! Marius ).  Drum drept spre Lumina ! 

6 comentarii:

  1. Eu am adaugat pe youtube (care este impreuna cu contul de Gmail, Blogspot si alte aplicatii) Filmul documentar The Secret si a mers , e adevarat cu greutate a durat foarte mult upload-ul dar si la final de upload a muncit el ceva pe acolo cu verificari probabil pt. drept de autor, iar dupa mult timp mi-a zis: Videoclipul este blocat în anumite ţări. Dar acum merge , cum nu stiu sa-ti zic dar cu multe luni in urma si eu am incercat sa pun pe yuotube filme documentare lungi si nu a mers. Uite link la Filmul documentar postat de mine pe Youtube: https://www.youtube.com/watch?v=eF2zlZ1YwPs cu trimitere de pe blog cu link-ul: http://gandestepozitiv2014.blogspot.ro/p/blog-page_8457.html
    Am vazut pe alte bloguri ca pun documentare de pe alte site-uri asemanatoare Youtube si eu as dori sa aflu cum au facut ei, daca poti afla informatii noi pe subiectul asta poate reusim sa ne ajutam reciproc. Bafta multa si spor la postat materiale interesante, pana acum am vazut foarte multe materiale foarte foarte interesante, importante si as putea spune si de maxim interes. Doru Gandeste Pozitiv

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Doru. Vedem ce putem face...Doamne ajuta !

    RăspundețiȘtergere
  3. salut Marius si Doru,
    poate va ajuta aceste info:
    I do this kinda work for fun with Fraps & video games.

    First, MediaCoder is a great program, even for one use. Free. No ads.
    http://mediacoder.sourceforge.net/dlfull.htm
    Download the program, install it, run it.

    Edit: I do recommend ripping the movie off your DVD, I am not sure if MediaCoder can read off of them correctly.

    1. Press the first button with the + on it. Choose your file from disk/hard drive if you downloaded it there.
    2. In the bottom pane, click Generic. Change your output folder so it's on your hard drive, not the disk.
    3. In the bottom pane, click Video. Format: XviD is just fine. H.264 might result in your file being too big: 500MB is the limit for a good video hosting website I recommend below.
    4. In the bottom pane, click Container. Container: AVI is good.
    5. Click the START button. Wait for it to finish!
    6. Press the button that has a play button with an arrow on it. This will play back your encoded video. If it looks bad, you can try messing around with other options in the Video tab.
    7. Head to www.viddler.com and register an account (free, no spam crap, no worries). Log in.
    8. Hover your mouse over VIDEOS up top, and choose Simple Upload. Choose your file, fill in the boxes as appropriate. WAIT a while and it'll finish.
    9. Use the URL of your video to send to family. It can be watched without an account, although occasionally little pop up ads appear on the videos (closeable, just like youtube).

    sursa:
    http://boards.straightdope.com/sdmb/showthread.php?t=519330
    _________________________________________________
    inca cateva siteuri youtube like:
    http://www.makeuseof.com/tag/top-12-sites-watch-videos-youtube/
    http://l-lists.com/en/lists/r5l5dj.html
    http://www.videograbber.net/top-10-movie-sites.html

    sper sa va ajute cu ceva

    namaste
    Celeste

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mii de multumiri, incercam sa punem in aplicare recomandarile. Celeste am o rugaminte ... daca se poate si daca nu e cu suparare, am vazut pe alte bloguri interpretarile pe care le faci si comentariile de bun simt si foarte pertinente, adaugate de tine si de aceea indraznesc acum, sa vin cu o rugaminte, desi de cateva ori am avut intentia sa intervin in comentarii, dar acum am prins curaj.
      Dea lungul timpului (ani) am avut vise si de cateva luni, noi vise si parca cu mai multe profunzime, care m-au rascolit, bulversat, unele ca si cum s-ar fi aprins un beculet ce a ramas puternic infipt in mintea mea, incerc sa mi le interpretez singur, dar parca nu gasesc cheia potrivita sa dezleg misterul. Poti sa ma ajuti pe linia asta cu o interpretare sau o explicare, nici eu nu stiu cum sa-i zic. Multumiri anticipate. Doru Gandeste Pozitiv

      Ștergere
  4. Cum putem sa-l aducem pe Fresco in Romania mai ales ca face un tur prin Europa anul asta !???

    RăspundețiȘtergere
  5. Habar nu am . dar au fost Gregg Braden, Neale Donald Walsh, Sal Rachele, etc. Cei ce se ocupa cu cursuri NLP si alte deastea. Dar oricum accesul cred ca este scump si nu-si permite oricine. La cei enumerati mai sus asa a fost.
    Numai bine

    RăspundețiȘtergere

Va rog comentariile sa se refere la subiectul articolului si fara cuvinte vulgare. Criticile sunt admise dar sa fie creative si spre schimbare pozitiva. Comentariile carcotasilor si postacilor platiti vor fi sterse. Acest blog nu este retea de socializare.